تصاویر زنده سامسونگ گلکسی M55، ویژگی های کلیدی دوباره لو رفت. به همراه گلکسی M15 در هند عرضه خواهد شد

انتظار می رود سامسونگ گلکسی M55 به زودی در هند معرفی شود. اخیراً جزئیاتی در مورد این گوشی به صورت آنلاین منتشر شده است که نشان می دهد طراحی، گزینه های رنگ و ویژگی های کلیدی مدل. اکنون یک افشای جدید به عرضه گلکسی M15 5G در هند اشاره دارد که اخیراً در برخی بازارهای جهانی رونمایی شده است. مشاور همچنین برخی از مشخصات دیگر گلکسی M55 را پیشنهاد کرده است. احتمالاً نسبت به گلکسی M54 5G قبلی ارتقا یافته است.

Tipster Mukul Sharma (@stufflistings) به اشتراک گذاشته شده در a پست در X که انتظار می رود سامسونگ گلکسی M55 دارای چیپست اسنپدراگون با حداکثر 12 گیگابایت رم باشد و “یکی از باریک ترین گوشی های سری M گلکسی تا به امروز” باشد. برای تثبیت نکته دوم، اطلاعات دهنده تصاویر زنده گوشی را در مقایسه با موارد معمولی مانند دفترچه یادداشت و درب بطری پلاستیکی به اشتراک گذاشت.

samsung galaxy m55 x listings inline m55

تصویر زنده از Samsung Galaxy M55 در مقایسه با درب بطری پلاستیکی لو رفته است
اعتبار عکس: X/ @stufflistings

قابل ذکر است که گلکسی M54 5G قدیمی 8.4 میلی متر ضخامت دارد. منبع اطلاعاتی اضافه کرد که انتظار می رود سامسونگ گلکسی M15 5G نیز در کنار گلکسی M55 در هند عرضه شود.

پیش از این، همان اطلاعات دهنده تصاویری از مدل ادعایی Galaxy M55 را به اشتراک گذاشته بود که این گوشی را در دو گزینه رنگی – مشکی و آبی به نمایش می گذاشت. با یک دوربین سه گانه پشتی دیده شد. این گوشی همچنین در سایت‌های تاییدیه‌ای مشاهده شده است که نشان می‌دهد می‌تواند توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 45 واتی پشتیبانی شود. همچنین انتظار می رود که از 5G، 4G LTE، Wi-Fi، بلوتوث و اتصال دو سیم کارت پشتیبانی کند.

فهرست قبلی Geekbench از سامسونگ گلکسی M55 نشان می‌دهد که این گوشی ممکن است با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام همراه با پردازنده گرافیکی Adreno (TM) 644 و رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید 14 عرضه شود.

با وجود اینکه اطلاعاتی درباره نوع هندی سامسونگ گلکسی M15 اشاره ای نکرده است، انتظار می رود که مشخصات آن را با همتای جهانی خود به اشتراک بگذارد. گلکسی M15 با چیپست هشت هسته ای ناشناس، صفحه نمایش 6.5 اینچی 90 هرتز فول اچ دی پلاس سوپر آمولد، سیستم دوربین سه گانه پشتی 50 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی عرضه شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع