دکمه پیام‌های مستقیم توییتر از نمایه‌های برخی از کاربران در اندروید، iOS ناپدید می‌شود: گزارش


توییتر اخیراً آخرین به‌روزرسانی خود را برای اندروید و iOS منتشر کرده است و ظاهراً گزینه ارسال پیام‌های مستقیم برای بسیاری از کاربران در هر دو سیستم عامل ناپدید شده است. این بدان معناست که هیچ گزینه ای برای ارسال DM از طریق صفحه نمایه وجود ندارد. بسیاری از کاربران همین موضوع را در سایت میکروبلاگینگ گزارش کرده اند. دکمه “DM” معمولاً بین دکمه های Follow و Notification در صفحه نمایه ظاهر می شود. در حالی که این مورد به طور ناگهانی برای بسیاری از کاربران توییتر ناپدید شده است، آنها همچنان می توانند با رفتن به برگه پیام ها و جستجوی حسابی که می خواهند به آن پیام مستقیم ارسال کنند، پیام های مستقیم ارسال کنند.

بر اساس گزارش 9to5 گوگل، گزینه ارسال DM مستقیم از صفحه نمایه یک کاربر توییتر به طور ناگهانی برای برخی از کاربران توییتر در اندروید و iOS پس از انتشار آخرین به روز رسانی این برنامه در هفته گذشته ناپدید شد. در این گزارش آمده است که نماد «DM» که معمولاً در بین نمادهای Follow و Notification در صفحه نمایه کاربر ظاهر می‌شود، بدون هیچ جایگزینی ناپدید شده است. با این حال، اضافه کرد که بسیاری از کاربران آیفون همچنان می توانند نماد DM را ببینند.

چندین کاربر توییتر چنین کرده اند گزارش شده است این موضوع در سایت میکروبلاگینگ یکی از کارکنان Gadgets 360 نیز می‌توانست تأیید کند که دکمه DM در تلفن اندرویدی آنها وجود ندارد. هنوز تایید نشده است که آیا سایت میکروبلاگینگ به طور رسمی دکمه DM را از صفحات نمایه کاربران حذف کرده است یا فقط یک باگ است. توییتر هنوز هیچ بیانیه ای در این مورد منتشر نکرده است.

توییتر از زمانی که ایلان ماسک این پلتفرم را در اکتبر 2022 به دست آورد، چندین تغییر ایجاد کرده است. ماه گذشته، توانایی آپلود ویدیوهای 60 دقیقه ای را برای مشترکین توییتر آبی از طریق صفحه آبی توییتر خود اعلام کرد. با این حال، این ویژگی در حال حاضر فقط در وب در دسترس است و هنوز برای برنامه های iOS یا اندروید منتشر نشده است. جزئیات به اشتراک گذاشته شده در صفحه انجمن توییتر می گوید که مشترکین آبی توییتر در وب اکنون می توانند یک ویدیوی 60 دقیقه ای با وضوح 1080p ارسال کنند. قابل ذکر است که حجم ویدیو نباید بیشتر از 2 گیگابایت باشد.

پیش از این، مشترکان آبی توییتر می‌توانستند ویدیوهای ۱۰ دقیقه‌ای را با وضوح ۱۰۸۰p و محدودیت حجم فایل ۵۱۲ مگابایت بر روی پلتفرم آپلود کنند. پس از عرضه اولیه، جنجال‌ها و لغو بعدی، اشتراک توییتر آبی تحت مدیریت ایلان ماسک، مدیرعامل جدید، با قیمت 11 دلار (تقریباً 899 روپیه) در ماه برای iOS و 8 دلار (تقریباً 653 روپیه) در ماه برای کاربران وب، دوباره راه‌اندازی شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

سام بنکمن، بنیانگذار FTX، اشیاء را با وثیقه سخت‌تر در نظر گرفت، دادستان‌ها می‌گویند که او را در «بدترین شرایط ممکن» قرار داده‌اند.

ویدیوی برگزیده روز

بررسی مارول اسنپ





منبع