سام بنکمن، بنیانگذار FTX، اشیاء را با وثیقه سخت‌تر در نظر گرفت، دادستان‌ها می‌گویند که او را در «بدترین شرایط ممکن» قرار داده‌اند.

کاپلان در دستوری روز شنبه به دادستان ها فرصت داد تا به نگرانی های بانکمن-فرید رسیدگی کنند.

آنها گفتند که ممنوعیت سیگنال ضروری نیست زیرا Bankman-Fried از ویژگی حذف خودکار استفاده نمی کند و نگرانی او “بی اساس” است.

وکلای بانکمن-فرید نوشتند: «دولت به جای اینکه منتظر پاسخی از طرف دفاعی باشد، این روند را در کیسه های شن و ماسه قرار داد و این نامه را در ساعت 18 عصر جمعه ثبت کرد. “دولت ظاهرا معتقد است که ارائه یک طرفه – که برای قرار دادن مشتری ما در بدترین شرایط ممکن طراحی شده است – بهترین راه برای به دست آوردن نتیجه مورد نظر است.”

وکلای بانکمن-فرید همچنین گفتند که تلاش‌های موکلشان برای تماس با وکیل عمومی و جان ری، که در دوران ورشکستگی به عنوان مدیر اجرایی FTX منصوب شده بود، تلاش‌هایی برای ارائه «کمک» و عدم مداخله بود.

اما وکلای بانکمن-فرید در نامه‌ای به قاضی ناحیه ایالات متحده، لوئیس کاپلان در منهتن، گفتند که دادستان‌ها شرایط وثیقه “گسترده” را بدون فاش کردن اینکه هر دو طرف در هفته گذشته درباره وثیقه بحث کرده‌اند، ایجاد کردند.

وکلای Sam Bankman-Fried روز شنبه از یک قاضی آمریکایی خواستند که مدیر اجرایی ارز دیجیتال FTX را از برقراری ارتباط با همکاران سابق خود به عنوان بخشی از وثیقه منع نکند و گفتند که دادستان ها روند را “کیسه شن” کردند تا موکل خود را در “بدترین نور ممکن” قرار دهند.

وکلای بانکمن-فرید پیشنهاد کردند که موکل آنها به برخی از همکاران، از جمله درمانگر خود دسترسی داشته باشد، اما اجازه نداشته باشد با کارولین الیسون و زیکسائو “گری” وانگ که به گناه خود اعتراف کرده اند و با دادستان ها همکاری می کنند، صحبت کند.

دادستان ها گفتند که درخواست آنها در پاسخ به تلاش اخیر بانکمن-فرید برای تماس با یک شاهد احتمالی علیه او، وکیل عمومی یکی از شرکت های وابسته به FTX بوده است و برای جلوگیری از دستکاری شاهد و سایر موانع در اجرای عدالت لازم است.

Bankman-Fried، 30 ساله، پس از اعتراف به اتهامات کلاهبرداری در غارت میلیاردها دلار از FTX که اکنون ورشکسته شده است، با وثیقه 250 میلیون دلاری (تقریباً 2038 کرور روپیه) آزاد شده است.

قاضی افزود: دادگاه از همه مشاوران انتظار دارد که از توصیفات توهین آمیز اقدامات و انگیزه های دشمنان خودداری کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

وکلا همچنین درخواست کردند که شرط وثیقه را که از دسترسی بانکمن-فرید به FTX، Alameda یا دارایی‌های ارزهای دیجیتال جلوگیری می‌کند، حذف کنند و گفتند “هیچ مدرکی” وجود ندارد که او مسئول تراکنش‌های غیرمجاز قبلی است.

سخنگوی دادستان ایالات متحده دامیان ویلیامز در منهتن از اظهار نظر خودداری کرد.

وکلا در پاسخ به درخواست جمعه شب دادستان فدرال مبنی بر اینکه Bankman-Fried اجازه ندارد با اکثر کارمندان FTX یا صندوق سرمایه گذاری تحقیقاتی Alameda خود بدون حضور وکیل صحبت کند یا از برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده Signal یا Slack استفاده کند و پیام ها را به طور خودکار حذف کند. .