سامسونگ گلکسی اس 23 همچنان دارای دکمه عملکرد GOS است، ظاهراً ویژگی جدید شارژ بای پس دریافت می کند

سامسونگ قبلاً زمانی که متوجه شد سرویس بهینه‌سازی بازی (GOS) عملکرد سری گلکسی اس 22 را خنثی می‌کند، با واکنش شدید مواجه شده بود. ظاهراً سامسونگ مجبور شد بعداً یک به‌روزرسانی صادر کند که به کاربران اجازه می‌دهد این ویژگی را به صورت دستی خاموش کنند. این ویژگی اکنون در گلکسی S23 مشاهده شده است. علاوه بر این، جدیدترین پرچمدار سامسونگ همچنین دارای ویژگی بای پس شارژ جدید برای بازی است. این ویژگی ممکن است برای گیمرهایی که قصد مراقبت بیشتر از باتری خود را دارند ایده آل باشد.

با فعال بودن این ویژگی، باتری شارژ نمی‌شود و این چرخه شارژ باتری را کاهش می‌دهد و در درازمدت بر سلامت باتری تأثیر مثبت می‌گذارد. در این گزارش اشاره شده است که با تغییر گزینه شارژ بای پس، Galaxy S23 تنها 6 وات انرژی مصرف می کند. با این حال، گفته می شود که در استفاده معمولی 17 وات برق مصرف می کند. ما نتوانستیم ویژگی دور زدن باتری را در واحدهای بررسی خود تشخیص دهیم.


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تاثیر دقیق ویژگی GOS در حال حاضر بر روی گوشی های گلکسی S23 ناشناخته است. قابل ذکر است که گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا از نسخه اورکلاک شده تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام قدرت می گیرند. با این حال، یک گزارش اخیر نشان می دهد که این تلفن های هوشمند با افزایش سطح اتلاف گرما عرضه می شوند. عملکرد GOS فقط می‌توانست از نسل قبلی منتقل شده باشد یا سامسونگ ممکن است آن را رها کرده باشد تا پیشگیرانه هرگونه بحث و جدل مشابه با شکست سال گذشته را از بین ببرد. ما می توانیم تأیید کنیم که ضامن او وجود دارد، زیرا در هر دو واحد بررسی Samsung Galaxy S23 و Galaxy S23 Ultra مشاهده شد.

در اخبار مرتبط، گزارش Sammobile نشان می‌دهد که Galaxy S23 با یک گزینه بای پس شارژ جدید عرضه می‌شود. ویژگی Pause USB Power Delivery موجود در تنظیمات Game Booster به کاربران این امکان را می‌دهد تا برق را مستقیماً به چیپست تامین کنند. گفته می شود باتری گوشی تا زمانی که این ویژگی فعال است، شارژ نمی شود. همچنین گفته می شود که از تولید گرما از شارژ باتری جلوگیری می کند تا عملکرد آن را مختل کند.

طبق گزارش Android Authority، سری Galaxy S23 شامل تعویض عملکرد GOS است. به نظر می‌رسد که این ویژگی مشابه ضامن دریافت شده توسط مدل‌های گلکسی S22 پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه GOS مسئول کاهش عملکرد سیستم در حین بازی یا سایر کارهایی که چیپ‌ست زیادی دارند، است.