فصل 9 فلش سه چهره آشنا را برمی گرداند و پوستر جدیدی را فاش می کند


CW ها فلش سه شخصیت آشنا را برای فصل نهم و آخرین فصل خود باز می گرداند. طبق Deadline، مجموعه Arrowverse شاهد بازگشت دیوید رمزی، کیینان لونزدیل و سندهیل رامورتی خواهیم بود که به ترتیب نقش‌های جان دیگل/اسپارتان، والی وست/کید فلش و رمزی روسو/بلادورک را بازی خواهند کرد. استودیو همچنین پوستری برای طولانی‌ترین سریال Arrowverse منتشر کرد که چکمه‌های طلایی خالی The Flash را در آن نشان می‌داد و زیرنویس آن «The Final Run» بود. فلش فصل 9 شامل 13 اپیزود در قسمت پایانی است که آن را به کوتاه ترین فصل پخش خود تبدیل می کند.

اریک والاس تهیه کننده اجرایی سریال نیز برای هر بازیگر چند کلمه برای گفتن داشت. او با اشاره به رمزی که در مجموع در 10 اپیزود حضور داشته است، به ددلاین گفت: «به عنوان یکی از شخصیت‌های میراث Arrowverse که به شروع همه چیز کمک کرد، جان دیگل جایگاه ویژه‌ای در قلب ما و همچنین طرفداران دارد. فلشبا فصل 1 شروع شد فلش.) «به‌علاوه، حضور فرمان‌دهنده و تعهد به برتری بازیگر/کارگردان دیوید رمزی که هر بار روی پرده می‌آورد واقعاً الهام‌بخش است. بنابراین، مطمئنا، پیوستن دیگل به تیم فلش در آخرین فصل ما، بی‌معنی بود!»

Lonsdale’s Kid Flash ملحق شد فلش سریال به عنوان یک سریال معمولی در فصل های 2 و 3، در مجموع در 45 قسمت ظاهر می شود که شامل حضور مهمان در فصل های بعدی می شود. والاس خاطرنشان می کند که استودیو تصمیم گرفت تا یک داستان “ویژه و صمیمانه” برای بازگشت لونزدیل بسازد که به عنوان یک مربی به بری آلن (گرنت گاستین) نگاه می کند. در همین حال، Bloodwork فوق شرور هموفیلی رامامورتی در 9 قسمت از فصل 6 ظاهر شد. “از زمانی که سندهیل در یک اجرای درخشان و فراموش نشدنی مانند رمزی روسو شکنجه شده در فصل ششم ظاهر شد، ما به دنبال راهی برای بازگرداندن او هستیم.” والاس گفت.

فلش فصل نهم نیز ماه گذشته یک تریلر انحصاری دریافت کرد که توسط Entertainment Weekly انجام شد، که آلن را از کابوس های آسیب زا در مورد برخی از خطرات پیش رو رنج می برد. صدای جو وست (Jesse L. Martin) نیز در پس‌زمینه شنیده می‌شود و کلمات تشویق‌کننده‌ای را برای قهرمان ما به گوش می‌رساند. او در این کلیپ کوتاه می‌گوید: «شما در این نه سال چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته‌اید و من به شما بسیار افتخار می‌کنم. گزارش های قبلی حاکی از آن بود که بازیگر مارتین به پنج قسمت از سریال متعهد است. کندیس پاتون نیز قرار است در نقش آیریس وست، در کنار اندی مینتوس در نقش هارتلی راثاوی/پاید پایپر بازگردد.

فصل نهم در 8 فوریه پخش می‌شود. در هند، فلش در Amazon Prime Video پخش می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع