مایکروسافت بهبودهایی را در تنظیمات برنامه‌های پیش‌فرض، پین کردن برنامه در ویندوز: همه جزئیات

این همه چیز نیست، مایکروسافت همچنین یک راه رایج پشتیبانی شده برای توسعه دهندگان برنامه ارائه می دهد تا به کاربران این امکان را بدهد که برنامه خود را به صورت پیش فرض قرار دهند یا برنامه خود را به نوار وظیفه پین ​​کنند. این یک تجربه روان را در همه برنامه ها ارائه می دهد.

علاوه بر این، مایکروسافت یک API جدید در دسترس عموم خواهد آورد که به کاربران اجازه می دهد برنامه های انتخاب شده را به کاشی های اصلی یا ثانویه در نوار وظیفه پین ​​کنند. همه این ویژگی‌های جدید ابتدا در یک پرواز کانال توسعه‌دهنده Windows Insider در ماه‌های آینده در دسترس قرار خواهند گرفت.

در همین حال، مایکروسافت همچنین Microsoft 365 Copilot را که یک ارتقاء مبتنی بر هوش مصنوعی برای برنامه‌های بهره‌وری این شرکت است، در رویداد Microsoft 365 AI خود اعلام کرد. از مدل‌های زبان بزرگ، داده‌های کاربر در مایکروسافت گراف و برنامه‌های کاربردی شرکت برای تقویت ویژگی‌های جدید Copilot استفاده می‌کند. همچنین، به کاربران اجازه می‌دهد تا به قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در این برنامه‌ها دسترسی داشته باشند تا به سرعت اسناد، صفحات گسترده، ارائه‌ها، پیش‌نویس ایمیل‌ها، یا هماهنگی جلسات و ارائه محتوای مرتبط در تیم‌های مایکروسافت را تولید کنند.

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت در حال کار بر روی بهبودهایی است که مورد انتظار برای بهبود تجربه رایانه شخصی ویندوز برای کاربران است. از کنترل تنظیمات پیش‌فرض برنامه گرفته تا یک API جدید در دسترس عموم و یک URI پیوند عمیق تنظیمات، مایکروسافت در ماه‌های آینده شروع به ارائه ویژگی‌های جدید خواهد کرد. این ویژگی های جدید ابتدا در یک پرواز کانال توسعه دهنده Windows Insider در دسترس قرار خواهند گرفت. ویژگی‌های جدید یک راه پشتیبانی مشترک را برای توسعه‌دهندگان به ارمغان می‌آورند تا بتوانند برنامه خود را به عنوان برنامه پیش‌فرض تنظیم کنند یا برنامه خود را به نوار وظیفه پین ​​کنند.

مایکروسافت در پست وبلاگ اخیر خود اعلام کرد که ویژگی های مورد انتظار را برای ویندوز 11 ارائه می کند که به کاربران و همچنین توسعه دهندگان کنترل بیشتری بر برنامه های پیش فرض می دهد. پست وبلاگ همچنین به اشتراک گذاشت که کاربران می‌توانند آنچه را که به دسک‌تاپ، منوی استارت و نوار وظیفه‌شان پین می‌شود، انتخاب کنند. مایکروسافت URI پیوند عمیق تنظیمات جدیدی را برای برنامه‌هایی معرفی می‌کند که کاربران را به تغییر پیش‌فرض‌ها در تنظیمات هدایت می‌کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع