مشخصات کلیدی Infinix Hot 30i قبل از عرضه در 27 مارس در هند فاش شد

بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می رود گوشی هوشمند آینده دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی HD+ با نرخ تازه سازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی تا 5000 نیت باشد. گفته می شود این گوشی از چیپست مدیاتک هلیو جی 37 و رم 16 گیگابایتی بهره می برد.

تایید شده است که این گوشی هوشمند در تاریخ 27 مارس در هند در حداقل سه رنگ – سفید الماسی، آبی یخچالی و مشکی آینه ای عرضه می شود. برخی از رندرهای رسمی این دستگاه حاکی از آن است که این گوشی با روکش چرمی عرضه خواهد شد، اما رندرهای فاش شده به همراه مدل‌های موجود در تیزر رسمی و صفحه فرود رسمی نشان می‌دهند که این گوشی با طراحی شیشه‌ای پویا نیز در دسترس است.

مشخصات، ویژگی های Infinix Hot 30i (مورد انتظار)


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

اینفینیکس، برندی که متعلق به هلدینگ ترنسشن چین است، آخرین مدل از سری Infinix Hot خود را در 27 مارس در هند عرضه خواهد کرد. تایید شده است که Infinix Hot 30i با حداکثر 16 گیگابایت رم و یک دوربین پشتی دوگانه با ماژول های دایره ای مجزا برای هر لنز و دیگری برای فلاش LED عرضه می شود. این گوشی که تایید شده حداقل در سه گزینه رنگی عرضه می شود، طبق رندرهای رسمی، روکش چرمی نیز دارد. یک نشت جدید نشان می دهد که این مدل در یک نوع شیشه ای با طراحی پویا نیز موجود خواهد بود. این نشت همچنین به مشخصات کلیدی گوشی هوشمند آینده اشاره دارد.

قیمت Infinix Hot 30i در هند (مورد انتظار)

با توجه به الف توییت توسط Piyush Bhasarkar (@TechKard)، اینفینیکس آخرین مدل از سری Hot خود را با قیمتی در حدود روپیه عرضه خواهد کرد. 10000. تایید شده است که Infinix Hot 30i دارای 16 گیگابایت رم، 8 گیگابایت رم فیزیکی و 8 گیگابایت رم مجازی است. گفته می شود که با حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه می شود.

بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می رود Infinix Hot 30i دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و درگاه USB Type-C باشد. همچنین گفته می‌شود که برای امنیت، حسگر اثرانگشت در کنار آن تعبیه شده است.

برای اپتیک، طراحی رسمی یک واحد دوربین پشتی دوگانه به همراه یک واحد فلاش LED را برای Infinix Hot 30i تایید می کند. فاش شده حاکی از آن است که Infinix Hot 30i دارای سنسورهای 50 مگاپیکسلی دوگانه Al و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی خواهد بود.