مدیر عامل Walmart انتظار دارد تا سال 2027 کالاهایی به ارزش 10 میلیارد دلار از هند صادر کند.

هند مدت‌هاست که یک بازار اولویت‌دار برای والمارت بوده است و ما عمیقاً به این کشور و آینده آن اهمیت می‌دهیم. من دائماً تحت تأثیر روحیه کارآفرینی در سراسر کشور هستم و این روحیه یکی از دلایلی است که والمارت به ایفای نقش کوچکی افتخار می‌کند. جودیت مک کنا گفت: در داستان رشد هند.

او در بیانیه‌ای گفت: «ما مفتخریم که کسب‌وکار ما می‌تواند با ایجاد شغل، تقویت جوامع و تسریع پیشرفت هند به عنوان یک مقصد تولید، از رشد هند حمایت کند.»

اینها عبارتند از Walmart Sourcing، Walmart Vriddhi، Flipkart و Flipkart Samarth، PhonePe، Walmart Marketplace، Walmart Global Tech در هند و بنیاد Walmart.

“Walmart به هند متعهد است و ما برای درازمدت اینجا هستیم. ما در مورد تامین کنندگان و شرکای هندی که محصولات با کیفیت، مقرون به صرفه و پایدار را برای مشتریان و اعضای ما در سراسر جهان تولید می کنند، هیجان زده هستیم.

غول خرده فروشی Walmart روز چهارشنبه گفت اکوسیستم منحصر به فرد تامین کنندگان هند به این شرکت در دستیابی به هدف خود برای صادرات کالا به ارزش 10 میلیارد دلار (تقریبا 81950 کرور) سالانه از این کشور تا سال 2027 کمک می کند.

رهبری Walmart، از جمله McMillon و Judith McKenna، رئیس و مدیر عامل Walmart International، با بخش متقابلی از تامین کنندگان، بازرگانان، اعطا کنندگان، صنعتگران و MSME ها در برنامه ها و ابتکارات کلیدی هند تعامل داشتند.

داگ مک‌میلون، رئیس و مدیرعامل والمارت، خطاب به تامین‌کنندگان و شرکای هندی، مجدداً بر نقشه راه برای تقویت مشارکت با جوامع هندی، گسترش فرصت‌ها برای کسب‌وکارهای هندی و تقویت راه‌حل‌های متحول کننده و نوآورانه برای خرده‌فروشی از هند به جهان تاکید کرد.

در دسامبر 2020، این خرده‌فروش اعلام کرد که صادرات کالاهای خود را از هند سه برابر می‌کند و تا سال 2027 به 10 میلیارد دلار در هر سال می‌رساند و از رشد مداوم هند به عنوان قطب تولید جهانی حمایت می‌کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بر اساس بیانیه ای، اکوسیستم منحصر به فرد تامین کنندگان هند به هدف Walmart برای صادرات کالا به ارزش 10 میلیارد دلار سالانه از هند تا سال 2027 کمک می کند.