گزارش فاش شده است که ایمیل فاش شده مدیر عامل شرکت مایکروسافت امسال افزایش حقوق نخواهند گرفت

در ماه مارس سال جاری، گزارش شد که گیت هاب متعلق به مایکروسافت، 142 نفر را در هند، از جمله کل کارکنان بخش مهندسی خود، اخراج کرد. افرادی که تحت تأثیر این تصمیم قرار گرفتند در سراسر دفاتر شرکت در بنگالورو، حیدرآباد و دهلی مستقر شدند. یکی از سخنگویان GitHub این تصمیم را بخشی از برنامه سازماندهی مجدد شرکت نامید.


شیائومی گوشی هوشمند پرچمدار خود با محوریت دوربین شیائومی 13 اولترا را عرضه کرد، در حالی که اپل اولین فروشگاه خود را در این هفته در هند افتتاح کرد. ما درباره این پیشرفت‌ها و همچنین گزارش‌های دیگر در مورد شایعات مرتبط با گوشی‌های هوشمند و موارد دیگر در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این غول فناوری بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این گزارش به نقل از نادلا گفت: «سال گذشته، ما سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی در غرامت ناشی از شرایط بازار و عملکرد شرکت انجام دادیم، که بودجه شایستگی جهانی خود را تقریباً دو برابر کرد… امسال شرایط اقتصادی در ابعاد مختلف بسیار متفاوت است».

این غول فناوری با همکاری OpenAI سازنده ChatGPT که میلیاردها دلار بودجه نیز از مایکروسافت دریافت کرده است، فناوری هوش مصنوعی را به محصولات آفیس خود و همچنین موتور جستجوی Bing تزریق کرده است.

هفته گذشته، مایکروسافت دسترسی عمومی به برنامه‌های هوش مصنوعی مولد خود را گسترش داد، علی‌رغم ترس از اینکه شرکت‌های فناوری با سرعت زیادی با فناوری‌های بالقوه خطرناک پیشروی می‌کنند.

اینسایدر روز چهارشنبه با استناد به ایمیل داخلی مدیرعامل ساتیا نادلا گزارش داد که مایکروسافت امسال حقوق کارکنان تمام وقت را افزایش نخواهد داد و بودجه پاداش ها و جوایز سهام را کاهش می دهد.

مایکروسافت اکنون کاملاً تمرکز خود را بر روی هوش مصنوعی مولد قرار داده است، حوزه ای که صنعت آن را نقطه درخشانی می داند.

در ماه ژانویه، مایکروسافت اعلام کرد که 10000 کارگر را رها می کند و به ده ها هزار اخراج اعلام شده پیش از آن در سراسر بخش فناوری اضافه می کند زیرا با کند شدن رشد در یک اقتصاد متلاطم سروکار دارد.