مشخصات باتری گلکسی تب اس 9 سامسونگ قبل از عرضه سری

بر اساس این گزارش، واحد باتری مشخص شده دارای ظرفیت نامی 8160 میلی آمپر ساعت است که تأیید می کند که گلکسی تب اس 9 باتری بزرگ تری نسبت به مدل های قبلی خود سامسونگ گلکسی تب اس 8 و سامسونگ گلکسی تب اس 7 خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، بر اساس برنامه اخیری که GalaxyClub در وب سایت آژانس چینی CQC کشف کرده است، باتری لیتیوم یون Galaxy Tab S9 که توسط سامسونگ SDI ساخته شده است، دارای شماره قطعه EB-BX716ABY است. این طبقه بندی به شماره مدل SM-X71x مربوط می شود که سری تب اس 9 که هنوز معرفی نشده است، یا به طور خاص، نسخه پایه Tab S9، باید از آن استفاده کند.

باتری های گلکسی تب اس 7 و گلکسی تب اس 8 دارای ظرفیت نامی 7760 میلی آمپر ساعت بودند که به ظرفیت “معمولی” 8000 میلی آمپر ساعت تبدیل شد. بنابراین این گزارش تاکید می کند که اگر باتری گلکسی تب اس 9 دارای ظرفیت 8160 میلی آمپر ساعتی باشد، ظرفیت معمولی آن احتمالا بین 8400 تا 8500 میلی آمپر ساعت خواهد بود. مشخصات باتری مدل های Galaxy Tab S9+ یا Galaxy Tab S9 Ultra هنوز ناشناخته است.


از گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای چرخشی یا خنک‌کننده مایع گرفته تا عینک‌های AR فشرده و گوشی‌هایی که می‌توانند به راحتی توسط صاحبان آن‌ها تعمیر شوند، بهترین دستگاه‌هایی را که در MWC 2023 در Orbital دیده‌ایم، پادکست Gadgets 360، مورد بحث قرار می‌دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

انتظار می رود سری گلکسی تب اس 9 سامسونگ اواخر امسال با سه مدل شایعه عرضه شود: گلکسی تب اس 9، گلکسی تب اس 9 پلاس و گلکسی تب اس 9 اولترا. طبق گزارش‌های قبلی، این تبلت‌ها می‌توانند در دومین رویداد Galaxy Unpacked در اواخر سال رونمایی شوند. در فوریه 2022، سامسونگ سری Galaxy Tab S8 را منتشر کرد که شامل Galaxy Tab S8، Galaxy Tab S8+ و Galaxy Tab S8 Ultra بود. بر اساس یک گزارش جدید، برخی از مشخصات کلیدی دستگاه آینده سامسونگ گلکسی تب اس 9 پیشنهاد شده است.

گزارش Sammobile نشان می دهد که سامسونگ در حال ارتقای باتری های سری تبلت های برتر خود است. به گفته یک منبع آنلاین که شماره مدل را نشان می دهد، گلکسی تب اس 9 باتری بزرگ تری نسبت به مدل های قبلی خود خواهد داشت.

گزارش قبلی حاکی از آن بود که سری گلکسی تب اس 9 می تواند با رتبه IP67 عرضه شود، در حالی که افشای دیگری باعث شد که این سری در نیمه دوم سال 2023 عرضه شود. گزارش قبلی همچنین ادعا کرد که مدل گلکسی تب اس 9 اولترا احتمالاً مجهز به انرژی خواهد بود. توسط یک تراشه هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC که همچنین سری Galaxy S23 را تامین می کند.