مشخصات صفحه‌نمایش Apple Reality Pro افشا شد، شرکت به هدست واقعیت ترکیبی در آستانه WWDC 2023 اشاره کرد.

هنگامی که Troughton-Smith سعی کرد یک برنامه را برای xrOS ارسال کند، پلتفرم App Store Connect خطای زیر را نشان داد: «پلتفرم نادرست. شما فایل اجرایی xros arm64 را در بسته نرم افزاری ios خود قرار دادید. فقط فایل های اجرایی ios را می توان گنجاند.” توسعه دهندگان نمی توانند باینری را برای برنامه هایی با نام پلتفرم دلخواه ارسال کنند، به این معنی که این سرویس قادر به شناسایی برنامه های xrOS است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

انتظار می رود Apple Reality Pro به عنوان اولین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت در هفته آینده رونمایی شود. پیش از کنفرانس سالانه توسعه دهندگان در سراسر جهان (WWDC) شرکت کوپرتینویی، اپل از طریق یک پست وبلاگی به ورود یک دستگاه جدید اشاره کرده است و از توسعه دهندگان خواسته است تا «کدنویسی جهان های جدید» را یاد بگیرند. چند روز قبل از WWDC 2023، مشخصات صفحه نمایش Apple Reality Pro ادعایی به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. در همین حال، یک توسعه‌دهنده اشاره‌ای به xrOS، سیستم‌عاملی که انتظار می‌رود در هدست واقعیت ترکیبی وجود داشته باشد، مشاهده کرده است.

در حالی که اپل هنوز به طور رسمی جزئیاتی در مورد هدست واقعیت ترکیبی ادعایی اعلام نکرده است، راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش مشخصات صفحه نمایش آن را فاش کرده است. گفته می شود این گوشی دارای دو صفحه نمایش 1.41 اینچی (مورب) Micro OLED است. به گفته یانگ، این نمایشگرها تراکم پیکسلی 4000ppi دارند و بیش از 5000 نیت حداکثر روشنایی را پشتیبانی می کنند.