هدفون بی‌سیم Sennheiser Momentum 4 با عمر باتری تا 60 ساعت، ANC در هند عرضه شد: جزئیات

مشخصات و ویژگی های Sennheiser Momentum 4 Wireless

Sennheiser Momentum 4 Wireless به‌عنوان پرچم‌دار هدفون بی‌سیم روی گوشی این شرکت، نوید عملکرد و عملکرد درجه یک را می‌دهد. این شامل حذف نویز فعال، پشتیبانی از برنامه از طریق برنامه Sennheiser Smart Control، و پشتیبانی پیشرفته کدک بلوتوث برای کدک‌های بلوتوث تطبیقی ​​aptX و aptX، علاوه بر SBC و AAC است. این هدفون از بلوتوث 5.2 برای اتصال استفاده می کند و طراحی تازه ای دارد که به ادعای Sennheiser راحتی بهتری را ارائه می دهد.

در Rs. 34990، Sennheiser Momentum 4 Wireless از جمله گران‌ترین هدست‌های بی‌سیم این شرکت در حال حاضر هستند. این هدفون برای خرید آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی رسمی این شرکت و همچنین آمازون هند در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، Sennheiser ادعا می کند که عمر باتری پیشرو تا 60 ساعت در هر بار شارژ در هدفون Momentum 4 Wireless است. این هدفون دارای درایورهای دینامیک 42 میلی متری، چهار میکروفون برای عملکرد صوتی و ANC، شارژ سریع از طریق USB Type-C و محدوده پاسخ فرکانسی 6-22000 هرتز است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

هدفون سنهایزر مومنتوم 4 بی سیم در هند با قیمت 200 روپیه عرضه شده است. 34990. هدفون‌های بی‌سیم روی گوشی جدید در آگوست 2022 به صورت جهانی معرفی شدند و جدیدترین هدست‌های پرچمدار Sennheiser به عنوان بخشی از خط تولید Momentum هستند. به عنوان جانشین هدفون بی‌سیم Sennheiser Momentum 3 که در سال 2019 عرضه شد، هدفون‌های بی‌سیم جدید Momentum 4 دارای اتصال بلوتوث 5.2 با پشتیبانی از کدک‌های بلوتوث پیشرفته، و همچنین حذف فعال نویز و پشتیبانی از برنامه هستند.

قیمت سنهایزر مومنتوم 4 بی سیم، در دسترس بودن

با این قیمت، Sennheiser Momentum 4 Wireless در برابر رقبای برندهایی مانند سونی، بوز و اپل قرار می گیرد. این شامل Sony WH-1000XM5 و همچنین ایرپاد مکس بسیار گران‌تر اپل می‌شود. Sennheiser همچنین اخیراً هدفون Momentum True Wireless 3 را با قیمت 2000 روپیه عرضه کرده است. 21990 در هند.