گوگل در شکایت 20 میلیون دلاری حق ثبت اختراع بر سر فناوری ضد بدافزار کروم، برنده استیناف شد

دادگاه استیناف گفت که پتنت های جدید شامل فناوری ویژه مرورگرهای وب است که در اولین اختراع ذکر نشده است.

سخنگوی گوگل، خوزه کاستاندا، گفت که این شرکت از این تصمیم استقبال می کند. نمایندگان مخترعان بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.

پرونده Cioffi v. Google، دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه فدرال، شماره 18-1049 است.

گوگل آلفابت روز سه شنبه دادگاه استیناف ایالات متحده را متقاعد کرد که سه حق ثبت اختراع ضد بدافزار را در قلب حکم نقض 20 میلیون دلاری هیئت منصفه تگزاس (تقریباً 163 کرور) علیه این شرکت لغو کند.

هیئت منصفه در سال 2017 تصمیم گرفت که گوگل حق ثبت اختراعات را نقض کرده و به شاکیان 20 میلیون دلار (تقریبا 163 کرور روپیه) به اضافه حق امتیاز در حال انجام، که وکیل آنها در آن زمان گفته بود انتظار می رود مجموعا حدود 7 میلیون دلار (تقریباً 57 کرور روپیه) در سال باشد، به شاکیان اعطا کرد. برای نه سال آینده

اما مرکز فدرال روز سه‌شنبه اعلام کرد که تمام پتنت‌ها نامعتبر هستند. این سه اختراع از یک پتنت ضد بدافزار قبلی مجدداً صادر شدند و قانون فدرال ملزم به پوشش اختراعات جدید همان اختراع اول بود.

دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه فدرال گفت که پتنت های آلفونسو سیوفی و ​​آلن روزمن نامعتبر است زیرا حاوی اختراعاتی است که در نسخه قبلی ثبت اختراع گنجانده نشده است.

سیوفی و ​​دختران فقید روزمان در سال 2013 از گوگل در دادگاه فدرال تگزاس شرقی شکایت کردند و ادعا کردند که عملکردهای ضد بدافزار در مرورگر وب کروم گوگل حق اختراع آنها را برای فناوری که مانع از دسترسی بدافزار به فایل های حیاتی در رایانه می شود را نقض کرده است.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع