انویدیا پلتفرم توسعه رباتیک سیم کارت Isaac را ارتقا می دهد

سه قابلیت جدید مجموعه ابزار را برای محققان روباتیک تقویت می کند:

  • پیشرفت‌های Isaac Gym یادگیری را تقویت می‌کند.
  • Isaac Cortex برنامه نویسی ربات مشترک را بهبود می بخشد.
  • ابزار جدیدی به نام Isaac Orbit، محیط‌های عملیاتی شبیه‌سازی و معیارهایی را برای یادگیری ربات و برنامه‌ریزی حرکت فراهم می‌کند.

تبلیغات

جستجوی تجارت الکترونیک خود را با یادگیری روز صفر افزایش دهید

نوار نقاله انبار سیم کارت انویدیا و شبیه سازی افراد

پیشرفت‌های سیستم بر نیازهای انسان‌هایی که در کنار روبات‌های مشارکتی (cobots) یا روبات‌های متحرک مستقل (AMR) کار می‌کنند، تمرکز دارد. توانایی‌های شبیه‌سازی افراد جدید آیزاک سیم، رفتارهای مشترک انسان‌مانند را به شبیه‌سازی‌ها اضافه می‌کند.



منبع

تقاضا برای ربات های هوشمند در حال رشد است زیرا صنایع بیشتری از اتوماسیون برای رسیدگی به چالش های زنجیره تامین و کمبود نیروی کار استقبال می کنند. بر اساس تحقیقات ABI، پایه نصب شده ربات های صنعتی و تجاری بیش از 6.4 برابر خواهد شد – از 3.1 میلیون در سال 2020 به 20 میلیون در سال 2030.

برای به حداقل رساندن تفاوت بین نتایج مشاهده شده در دنیای شبیه سازی شده در مقابل نتایج مشاهده شده در دنیای واقعی، مدل های حسگر دقیق از نظر فیزیکی ضروری هستند. فناوری RTX انویدیا به Isaac Sim این امکان را می‌دهد تا داده‌های دقیق فیزیکی را از حسگرها در زمان واقعی ارائه کند. در مورد Lidar شبیه سازی شده با RTX (تشخیص نور و محدوده)، ردیابی اشعه با سرعت بیشتر و داده های حسگر دقیق در شرایط مختلف نور یا در پاسخ به مواد بازتابنده.

ابزارهای بیشتر برای محققان رباتیک