اپل iOS 16.0.1 را برای آیفون 14 سری با رفع اشکال منتشر کرد: گزارش

اپل iOS 16.1 beta 1 را روز چهارشنبه با برخی بهبودها در ویژگی های موجود برای آیفون منتشر کرد. این به‌روزرسانی یک نشانگر درصد باتری نوار وضعیت را برای همه مدل‌های آیفون به ارمغان می‌آورد و به کاربران اجازه می‌دهد اپلیکیشن Apple Wallet را حذف کنند. این به‌روزرسانی شامل پشتیبانی از لوازم جانبی خانه هوشمند Matter است و حالت شارژ انرژی پاک را اضافه می‌کند. در حال حاضر برای کاربران ثبت نام شده در دسترس است و یک به روز رسانی پایدار ممکن است ماه آینده منتشر شود.

آیفون 14، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس قرار است از 16 سپتامبر به فروش برسند. از سوی دیگر، آیفون 14 پلاس قرار است در 7 اکتبر وارد بازار شود.




منبع

طبق گزارش 9to5Mac، اپل آپدیت iOS 16.0.1 را برای مدل های آیفون 14 و آیفون 14 پرو تنها چند روز پس از انتشار iOS 16 در دوشنبه، 12 سپتامبر منتشر کرده است. این گزارش با استناد به یادداشت های انتشار iOS 16.0.1 نشان می دهد که این به روز رسانی شامل رفع مشکلات موثر بر فعال سازی و مهاجرت آیفون 14 و آیفون 14 پرو جدید. ظاهراً این به‌روزرسانی مشکلات مربوط به نرم نشان دادن عکس‌ها هنگام بزرگ‌نمایی در حالت افقی آیفون 14 پرو مکس را برطرف می‌کند. همچنین گفته می‌شود که به‌روزرسانی جدید باگ‌هایی را برطرف می‌کند که مانع از احراز هویت برنامه‌های ثبت‌نام واحد سازمانی می‌شوند.

اپل آپدیت iOS 16 را برای سری آیفون 14 که اخیراً عرضه شده به همراه چند مدل قدیمی آیفون منتخب این هفته منتشر کرد. اکنون، غول کوپرتینویی ظاهراً به‌روزرسانی iOS 16.0.1 را به طور انحصاری برای آخرین سری آیفون 14 منتشر کرده است. گفته می‌شود که این به‌روزرسانی باگ‌هایی را برطرف می‌کند که می‌تواند بر فعال‌سازی و مهاجرت مدل‌های جدید آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو تأثیر بگذارد. این شرکت اخیراً از آپدیت iOS 16.1 beta 1 نیز برای توسعه دهندگان ثبت نام شده رونمایی کرده است. به روز رسانی پایدار ممکن است ماه آینده منتشر شود. آیفون 14، آیفون 14 پرو و ​​برترین مدل های آیفون 14 پرو مکس از 16 سپتامبر برای خرید در دسترس خواهند بود.

آخرین به‌روزرسانی می‌تواند هنگام راه‌اندازی مدل‌های جدید آیفون 14 یا آیفون 14 پرو برای نصب در دسترس باشد.