گزارش: ادوبی در حال بستن قرارداد برای خرید Figma به قیمت 20 میلیارد دلار است

Adobe مشهورترین برنامه های گرافیکی و ویرایش عکس صنعت مانند Photoshop و After Effects را در خود جای داده است. این شرکت آمریکایی اخیراً به طور فزاینده ای وارد فضای ابزارهای همکاری شده است.

در یکی از آخرین معاملات خرید، ادوبی در حال بستن برنامه خرید Figma، استارتاپی است که ابزارهای همکاری طراحی آنلاین را تولید می کند. بر اساس گزارش اخیر رویترز، فیگما می تواند با قیمتی حدود 20 میلیارد دلار خریداری شود. همانطور که قبلاً ذکر شد، این خرید در راستای تلاش‌های Adobe برای گسترش مجموعه پلتفرم‌های متمرکز بر همکاری که برای عصر هیبریدی طراحی شده‌اند، انجام می‌شود.

ادوبی در حال بستن قرارداد برای خرید Figma، یک استارت آپ مستقر در ایالات متحده است که ابزارهای همکاری طراحی آنلاین می سازد. طبق گزارشات، این معامله ممکن است حدود 20 میلیارد دلار بسته شود زیرا ادوبی به دنبال گسترش مجموعه پلتفرم های متمرکز بر همکاری است که برای دوره کار هیبریدی طراحی شده است. شرکت برتر نرم افزار به طور فزاینده ای بر روی سرمایه گذاری در فضای ابزارهای همکاری متمرکز شده است. Figma همچنین فاش کرده است که Adobe به طور مستقل کار خود را ادامه خواهد داد. دیلن فیلد، مدیرعامل فعلی فیگما، در همین سمت به خدمت خود ادامه خواهد داد.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

اپل iOS 16.0.1 را برای آیفون 14 سری با رفع اشکال منتشر کرد: گزارش





منبع

پلتفرم آنلاین مشارکتی Figma برای طراحی و طوفان فکری در حال حاضر توسط شرکت ها استفاده می شود – از Zoom Video Communications گرفته تا AirBnB و Coinbase.

دیلن فیلد، مدیر عامل فعلی فیگما، در یک پست وبلاگی گفت که در همان سمت به خدمت خود ادامه خواهد داد.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات 5G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های 5G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.