بازسازی لایو اکشن موانا با بازی دواین جانسون توسط توماس کیل کارگردانی خواهد شد


توماس کیل، کارگردان برنده جایزه تونی نمایشنامه معروف برادوی «همیلتون»، به بازسازی لایو اکشن فیلم محبوب «موآنا» می پردازد.

به گزارش خبرگزاري سرگرمي هاليوود ريپورتر، اين فيلم پس از کارگرداني بخش‌هايي از برنامه‌هاي «Grease: Live» و «Fosse/Verdon» کيل را به عنوان اولين کارگرداني روايي داستاني مشخص خواهد کرد. این پروژه توسط دواین جانسون و استودیوی هالیوود ماه گذشته اعلام شد. جانسون که صداپیشگی شخصیت Maui – نیمه خدای باد و دریا – را در انیمیشن 2016 بر عهده داشت، برای بازسازی بازخواهد گشت.

جرد بوش که فیلمنامه فیلم اصلی را نوشته بود، به همراه دانا لدوکس میلر، این بازسازی را نوشت. داستان فیلم در پلینزی باستان اتفاق می‌افتد و داستان موانا، دختر با اراده رئیس یک روستای ساحلی را دنبال می‌کند که توسط خود اقیانوس انتخاب می‌شود تا یک یادگار عرفانی را با الهه ته فیتی پیوند دهد.

هنگامی که یک آفت به جزیره او می رسد، موانا به دنبال مائویی، نیمه خدای افسانه ای، به امید بازگرداندن یادگار به ته فیتی و نجات مردمش، کشتی را آغاز می کند. درست مانند فیلم انیمیشن، برداشت جدید همچنین جزایر، جوامع و سنت‌های ساکنان جزایر اقیانوس آرام را جشن می‌گیرد، همانطور که از چشمان یک زن جوان مشتاق هموار کردن مسیر خود دیده می‌شود.

بازیگر Auli’i Cravalho که صداپیشگی موآنا در فیلم اصلی را بر عهده داشت، به همراه اسکات شلدون از Flynn Picture John Musker و ران کلمنتز کارگردانی فیلم اصلی را بر عهده خواهند داشت که داستانی توسط کلمنتز، ماسکر، کریس ویلیامز، دان هال، پاملا ریبون نوشته شده بود. ، آرون کندل و جردن کندل.


Google I/O 2023 شاهد بود که غول جستجو به طور مکرر به ما گفت که به هوش مصنوعی اهمیت می دهد، در کنار عرضه اولین تلفن تاشو و تبلت با برند پیکسل. امسال، این شرکت قصد دارد اپلیکیشن ها، خدمات و سیستم عامل اندروید خود را با فناوری هوش مصنوعی سوپرشارژ کند. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع