بیت کوین، اتریوم با ضرر و زیان، نمودار قیمت کریپتو در نوسان بازار نشان می دهد

بیت کوین به عنوان یک دارایی انعطاف پذیر در زمانی ظهور کرده است که سهام جهانی شاهد اصلاح شدید قیمت ها، همراه با دارایی های کریپتو بوده است.

با توجه به ردیاب قیمت ارزهای رمزنگاری شده گجت 360، تتر، بایننس USD، کاردائو، پولکادوت و آوالانچ نیز از BTC و ETH برای ثبت ضررهای کوچک پیروی کردند.

با کاهش 0.21 درصدی، ارزش بازار بخش کریپتو به 942.17 میلیارد دلار (تقریباً 76,82,433 کرور) بر اساس CoinMarketCap می رسد.

ارزهای رمزپایه به آخرین روز سپتامبر وارد شدند که عمدتاً تحت تأثیر حرکت نوسانات بازار بود. بیت کوین در روز جمعه، 30 سپتامبر، 1.16 درصد کاهش قیمت داشت. بر اساس ردیاب قیمت رمزنگاری گجت 360، بیت کوین در حال حاضر با قیمت 19389 دلار (تقریباً 15.8 میلیون روپیه) معامله می شود. قدیمی‌ترین ارز رمزنگاری‌شده تا کنون نیز باید با ضررهایی در سطوح بین‌المللی مقابله کند. طبق بایننس و کوین مارکت کپ، دارایی کریپرو در حدود 19,420 دلار (تقریبا 16 میلیون روپیه) معامله می شود. چندین دارایی کریپتو دیگر نیز از BTC در واگن زیانده پیروی کردند.

تیم تحقیقاتی CoinDCX در گفتگو با Gadgets 360 گفت که ترس از بدتر شدن تورم ممکن است باعث شود سرمایه گذاران توجه خود را به بیت کوین به عنوان یک پوشش بالقوه معطوف کنند.

اتر امروزه جزو آلتکوین های زیان ده است. اتر، با کاهش اندک 1.03 درصدی، با قیمت 1326 دلار (تقریباً 1.08 میلیون روپیه) معامله می شود.

در همین حال، علی‌رغم شرایط نامساعد بازار، تعدادی از ارزهای رمزپایه سودآوری داشتند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

به نظر می‌رسد یورو و پوند بیشتر با مشکل مواجه هستند، زیرا تحلیل‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که فروش انبوه یورو و پوند در ازای BTC به دلیل کاهش ارزش اخیر ارز که منجر به کاهش بیش از 20 درصدی ارزش پوند در مقایسه با دلار از ابتدای سال 2019 تاکنون شده است، نشان می‌دهد. سال، تیم CoinDCX گفت.

در هند، شاخص CRE8 1.72 درصد افزایش یافت که نشان دهنده احساسات جهانی است. از ساعت 08:30 IST، 30 سپتامبر، ارزش شاخص (مجموع ارزش دارایی های رمزنگاری تمام دارایی های رمزنگاری در شاخص CRE8) در Rs بود. 2690.57. بیت کوین و اتریوم بالاترین دارایی ها از نظر ارزش بازار بودند. از منظر هفتگی، از 23 سپتامبر تا 30 سپتامبر، شاخص CRE8 2.18 درصد از Rs افزایش یافت. 2633.17 به روپیه 2690.57،” Chaturvedi افزود.

از جمله بایننس کوین، ریپل، سولانا، پولیگون، و[Tron}(https://gadgets360com/finance/tron-price-in-india-today-inr)درمیاندیگران[Tron}(https://gadgets360com/finance/tron-price-in-india-today-inr)amongothers

«هفته گذشته بیشتر نشان داد که چگونه سرایت کلان در حال گسترش در سراسر جغرافیایی / ارزها است. ما در دورانی زندگی می کنیم که سومین افزایش متوالی 75 بیت بر ثانیه در نرخ های فدرال رزرو یک رویداد “منتظره” با کمترین تأثیر بر سهام و حتی ارزهای دیجیتال بود. پارث چاتورودی، رهبر اکوسیستم رمزنگاری CoinSwitch در بیانیه ای به گجت 360 گفت، در همین حال، بیت کوین در طول هفته به عملکرد بهتر از ETH ادامه داده است، زیرا روایت «شایعه را بخر، اخبار را بفروش» پس از «ادغام» پخش شد.