تاریخ انتشار Black Panther: Wakanda Forever Disney+ Hotstar برای 1 فوریه تعیین شد


مارول استودیوز تایید کرده است که Black Panther: Wakanda Forever چهارشنبه، 1 فوریه در دیزنی + و دیزنی + Hotstar منتشر خواهد شد. آخرین فصل از دنیای سینمایی مارول – که به زودی توسط Ant-Man and the Wasp: Quantumania جایگزین خواهد شد و در 17 فوریه در سطح جهانی اکران می شود – 82 روز پس از اکران در سینماها در 11 نوامبر در هند، ایالات متحده و سایر نقاط جهان به نمایش در خواهد آمد. این 18 روز بیشتر از پنجره 64 روزه ای است که دیزنی برای فیلم Thor: Love and Thunder، آخرین بازی سینمایی آنها، تعیین کرده است. در هند، Black Panther: Wakanda Forever برای پخش به زبان‌های انگلیسی، هندی، تامیل، تلوگو و مالایایی در Disney+ Hotstar در دسترس خواهد بود.

مارول همچنین یک تیزر برای این مناسبت منتشر کرد که نشان می‌دهد Black Panther: Wakanda Forever نیز درمان گسترده‌شده IMAX را در دیزنی پلاس دریافت خواهد کرد. ویژگی IMAX Enhanced در نوامبر 2021 رونمایی شد و نسبت تصویر را به فرمت 1.90:1 برای صحنه های انتخابی گسترش داد – نسبتاً نزدیک به نسبت 16:9 تلویزیون ها. این افزایش 26 درصدی در تصویر برای سکانس‌های در مقیاس حماسی است، مشابه کاری که کریستوفر نولان با Interstellar انجام داد، که دائماً بین نوارهای سیاه در بالا و پایین به جلوه‌ای «تمام صفحه» می‌پرید. فیلم به کارگردانی رایان کوگلر جدیدترین فیلم اضافه شده به گروه 16 فیلم دیگر MCU است که تحت درمان قرار گرفته است. با این حال، شایان ذکر است که IMAX Enhanced هرگز در Disney+ Hotstar تبلیغ نشده و در دسترس قرار نگرفته است.

تاریخ انتشار OTT پلنگ سیاه 2 در واقع اوایل این هفته مشخص شد، زمانی که چشمان تیزبین لیست رسمی آن را در وب سایت Disney+ توجه کردند. تا این لحظه بود که دیزنی این تاریخ را تایید کرد و آن را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کرد. به کارگردانی کوگلر، Black Panther: Wakanda Forever در عواقب مرگ پادشاه T’Challa اتفاق می‌افتد – فرضیه‌ای که به عنوان بخشی از یک فرآیند دوباره کار، پس از درگذشت بازیگر Chadwick Boseman در اواسط سال 2020، پس از یک نبرد خصوصی با سرطان معرفی شد. . این فصل جدید پادشاهی واکاندا را نشان می دهد که با آن غم و اندوه دست و پنجه نرم می کند، زیرا نامور (Tenoch Huerta)، حاکم قلمرو زیر آب تالوکان، از آسیب پذیری استفاده می کند و ارتش خود را به خشکی هدایت می کند.

Black Panther: Wakanda Forever با فروش چشمگیر 822.6 میلیون دلار (حدود 6810 کرور) در باکس آفیس جهانی، جایگاه خود را در بین 10 فیلم پرفروش امسال تثبیت کرد. اخیراً توسط فیلم Avatar: The Way of Water ساخته جیمز کامرون پیشی گرفته است و در حال حاضر در جایگاه ششم قرار دارد و تاپ گان: ماوریک به رهبری تام کروز در صدر گروه قرار دارد.

Black Panther: Wakanda Forever در تاریخ 1 فوریه در Disney+ و Disney+ Hotstar هرجا که در دسترس باشد منتشر می‌شود. در هند، فیلم مارول به زبان‌های انگلیسی، هندی، تامیل، تلوگو و مالایایی در دسترس خواهد بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع