توییتر در حال گسترش برنامه بررسی واقعیت جامعه Birdwatch با فرآیند جدید Onboarding، بیشتر

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

معاون فرماندار RBI می‌گوید CBDC‌ها تراکنش‌های فرامرزی را مقرون به صرفه و سریع انجام خواهند داد.





منبع

توییتر در یک پست وبلاگ در روز چهارشنبه که در حال اجرای یک فرآیند جدید در ورود است که هدف آن تشویق مشارکت‌کنندگان برای نوشتن و رتبه‌بندی متفکرانه یادداشت‌ها است.

توییتر همچنین در هفته‌های آینده قابلیت مشاهده یادداشت‌ها در توییت‌های عمومی را افزایش خواهد داد. مردم ایالات متحده توییت‌های بیشتری را مشاهده می‌کنند که Birdwatch آن‌ها را به‌عنوان مفید معرفی می‌کند.


اعضای جدید با امتیاز تأثیر صفر شروع می‌کنند که در ابتدا با رتبه‌بندی یادداشت‌های دیگر به‌عنوان مفید یا غیر مفید افزایش می‌یابد. پس از افزایش امتیاز تأثیر خود به پنج، کاربران می توانند خودشان یادداشت بنویسند. با این حال، نوشتن مکرر یادداشت‌های مفید نیست، مشارکت‌کننده را از نوشتن یادداشت‌ها قفل می‌کند.

توییتر روز چهارشنبه اعلام کرد که چندین نسخه جدید را به برنامه حقیقت‌سنجی جامعه Birdwatch خود که سال گذشته راه‌اندازی شد، اضافه می‌کند. برنامه Birdwatch متشکل از کاربرانی است که به شناسایی توییت‌های گمراه‌کننده بالقوه کمک می‌کنند و یادداشت‌هایی را برای ارائه زمینه با اطلاعات اضافه اضافه می‌کنند. پلتفرم رسانه های اجتماعی اکنون فاش کرده است که در حال اجرای یک فرآیند جدید برای ورود به این برنامه است. علاوه بر این، توییتر برای افزایش تأثیر ظاهراً مثبت Birdwatch بر جامعه، دید یادداشت‌ها را افزایش خواهد داد.

با رونمایی از یک فرآیند ورود جدید، توییتر قصد دارد پایگاه مشارکت کنندگان خود را نیز گسترش دهد. این سازمان قصد دارد به طور مکرر گروه های بزرگی از متقاضیان واجد شرایط را برای برنامه Birdwatch بپذیرد و تأثیر پایگاه بزرگتر را تحت نظر داشته باشد.