سامسونگ قصد ندارد به زودی موتور جستجوی پیش فرض را از گوگل به بینگ مایکروسافت جایگزین کند: گزارش

در آن زمان، واکنش گوگل به این تهدید “هراس” بود، زیرا این شرکت حدود 3 میلیارد دلار (تقریبا 24625 کرور روپیه) درآمد سالانه از قرارداد سامسونگ به دست می آورد.

وال استریت ژورنال روز جمعه به نقل از افراد آشنا گزارش داد که سامسونگ الکترونیکس موتور جستجوی پیش فرض گوشی های هوشمند خود را به زودی از گوگل به بینگ مایکروسافت تغییر نخواهد داد.

گوگل، سامسونگ و مایکروسافت بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

سهام آلفابت مادر گوگل در معاملات قبل از بازار بیش از 1 درصد افزایش یافت. سهام مایکروسافت حدود 1 درصد کاهش یافت.

بر اساس گزارش 16 آوریل نیویورک تایمز، گوگل حدود 3 میلیارد دلار (تقریبا 24625 کرور) درآمد سالانه از قرارداد سامسونگ به دست می آورد.

بر اساس این گزارش، سامسونگ یک بررسی داخلی را به حالت تعلیق درآورده است که به بررسی جایگزینی Google با Bing در برنامه وبگردی خود می‌پردازد، برنامه‌ای که از قبل روی گوشی‌های هوشمند این شرکت نصب شده است.

بخش قابل توجهی از درآمدی که شرکت‌های موتور جستجو به دست می‌آورند از مشارکت بلندمدت آنها با سازندگان تلفن مانند اپل و شیائومی است.

© تامسون رویترز 2023


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بر اساس داده‌های شرکت تحلیلی Similarweb، ادغام فناوری هوش مصنوعی OpenAI در Bing متعلق به مایکروسافت، مردم را به سمت موتور جستجوی کم استفاده سوق داده است و به آن کمک کرده است تا با پیشرو بازار گوگل در رشد بازدید از صفحه رقابت کند.

در این گزارش همچنین اشاره شد که گوگل در حال رقابت برای ساخت یک موتور جستجوی کاملاً جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است که تجربه شخصی‌سازی‌شده‌تری را نسبت به سرویس فعلی‌اش ارائه می‌دهد که قرار است با ویژگی‌های هوش مصنوعی نیز ارتقا یابد.

در نظر گرفتن تغییر احتمالی سامسونگ به بینگ برای اولین بار در ماه گذشته گزارش شد و در آن زمان سهام آلفابت را مورد بررسی قرار داده بود.