سامسونگ گلکسی A14، گلکسی M54 5G روی BIS، به زودی در هند راه اندازی می شود: گزارش

سامسونگ گلکسی M54 5G از بلوتوث 5.0، وای فای 6E و اتصال GPS پشتیبانی می کند و در عین حال دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و پورت USB Type-C است. گفته می شود که دستگاه 5G بر روی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 به صورت خارج از جعبه اجرا می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

دستگاه ادعایی Galaxy A14 4G قبلاً در سایر سایت‌های گواهینامه نیز فهرست شده است. همچنین در گذشته چند مورد درز در مورد این تلفن وجود داشته است. بر اساس گزارش ها، این گوشی 4G در پایگاه داده گروه علاقه ویژه بلوتوث (SIG) مشاهده شده است. دستگاه 4G همچنین در وب سایت های گواهی FCC و TUV مشاهده شد که برخی از مشخصات کلیدی دستگاه را فاش کرد.

بر اساس گزارش Gizmochina، گوشی هوشمندی با شماره مدل SM-A145F/DS در پایگاه داده BIS ظاهر شده است که گمان می رود Galaxy A14 4G باشد. در همین حال، ظاهرا گوشی هوشمند دیگری با شماره مدل SM-M546B/DS نیز در پایگاه داده BIS مشاهده شده است که گمان می رود گوشی هوشمند Galaxy M54 5G باشد.

لیست BIS نشان می دهد که دو گوشی هوشمند ارزان قیمت سامسونگ به زودی راه خود را به بازار هند باز خواهد کرد. با این حال، همانطور که در مورد لیست های BIS وجود دارد، این به هیچ وجه مشخصات یا جزئیات فنی گوشی های مورد بحث را فاش نمی کند.

فهرست FCC نشان می دهد که نسخه 4G سامسونگ گلکسی A14 ممکن است دارای 4G LTE، بلوتوث و اتصال Wi-Fi دو بانده باشد. از سوی دیگر لیست TUV گلکسی A14 4G، این گوشی را با باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی پیشنهاد می کند.

طبق گزارش‌ها، گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی A14 و گلکسی M54 5G در وب‌سایت پایگاه داده گواهی استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده‌اند. بر اساس یک گزارش جدید، دو گوشی هوشمند که گمان می‌رود پیشنهادهای اقتصادی سامسونگ باشند، Galaxy A14 4G و Galaxy M54 5G در پایگاه داده BIS ظاهر شده‌اند. این می تواند نشانه ای باشد، همانطور که به طور کلی در لیست های BIS وجود دارد، که این گوشی ها می توانند به زودی در هند راه اندازی شوند.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

از نظر دوربین، گفته می شود که سامسونگ گلکسی M54 5G دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی است که توسط یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی هدایت می شود. این گوشی همچنین می‌تواند با دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی همراه باشد.

در رابطه با اسمارت‌فون ادعایی سامسونگ گلکسی M54 5G، لیست Geekbench از این تلفن هوشمند نشان می‌دهد که دستگاه دارای 8 گیگابایت رم در حالی که اندروید 13 را اجرا می‌کند، دارد.

نکته دیگری از کانال یوتیوب، پیکسل، نشان می دهد که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M54 5G می تواند یک SoC کوالکام اسنپدراگون 888 را در زیر کاپوت خود قرار دهد. در همین حال، نوک همچنین پیش بینی کرد که تلفن هوشمند 5G دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی فول اچ دی پلاس AMOLED با نرخ رفرش 90 هرتز باشد. این دستگاه همچنین دارای حداقل 8 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی است، در حالی که در گزینه ذخیره سازی 256 گیگابایتی نیز موجود است.