سری iQoo 11 مجهز به دوربین 50 مگاپیکسلی سری IMX8 سونی است

به‌نظر می‌رسد که سری آی‌کو 11 آتی اخیراً توسط معاون این شرکت مورد تمسخر قرار گرفته است. پیش از این افشا شده بود که iQoo 11 Pro دارای صفحه نمایش انعطاف پذیر سامسونگ E6 AMOLED با وضوح 2K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز خواهد بود. گفته می‌شود که نمایشگر دارای مدولاسیون پهنای پالس 1440 هرتز (PWM) نیز می‌باشد. این گوشی می‌تواند یک بریدگی سوراخ بر روی نمایشگر داشته باشد تا دوربین سلفی را در خود جای دهد.

سری iQoo 10 در ماه جولای در چین عرضه شد. گوشی‌های پرچمدار از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC پشتیبانی می‌کنند و بر روی OriginOS Ocean مبتنی بر اندروید ۱۲ اجرا می‌شوند. iQoo 10 Pro از شارژ سریع 200 واتی پشتیبانی می کند، در حالی که iQoo 10 دارای شارژ سریع 120 واتی است. این گوشی ها دارای دوربین های سه گانه در پشت هستند و شامل تراشه تصویربرداری V1+ هستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق گزارش اخیر، سری iQoo 11 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 ممکن است در ماه نوامبر در چین رونمایی شود. انتظار می رود کوالکام در همان زمان از نسل دوم چیپست سری اسنپدراگون 8 رونمایی کند.

Tipster Digital Chat Station در Weibo مشخصات ادعایی سری iQoo 11 را منتشر کرد. بر اساس گفته‌های سازنده، گوشی‌های آینده دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سری IMX8 سونی خواهند بود. گفته می شود سنسور معرفی نشده یک سنسور دوربین 1/1.5 اینچی است.

طبق گزارش‌ها، سری iQoo 11 به زودی در حال عرضه در چین است زیرا مشخصات دوربین اصلی این سری به صورت آنلاین منتشر شده است. گفته می شود این سری که شامل iQoo 11 و iQoo Pro وانیلی می شود، به سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سری IMX8 سونی مجهز شده است. سری iQoo 11 ممکن است در نوامبر امسال رونمایی شود. انتظار می رود که iQoo 11 و iQoo Pro از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC استفاده کنند. گفته می شود iQoo 11 Pro با صفحه نمایش E6 AMOLED با وضوح 2K عرضه می شود.

iQoo هنوز به طور رسمی جزئیاتی در مورد راه اندازی و مشخصات iQoo 11 و iQoo 11 Pro به اشتراک گذاشته است. بنابراین، این جزئیات را باید با کمی نمک در نظر گرفت.