سری Redmi Note 12 Pro قبل از عرضه در Flipkart فهرست شده است. سه نوع رنگ Note 12 Pro+ 5G مورد آزمایش قرار گرفت

در همین حال، انتظار می‌رود که Redmi Note 12 Pro 5G دارای یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی به عنوان بخشی از تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال باشد.

همچنین به قابلیت شارژ سریع 120 واتی Redmi Note 12 Pro+ 5G و نمایشگر AMOLED 120 هرتزی اشاره می‌کند. Redmi ادعا می کند که این گوشی هوشمند می تواند در 19 دقیقه تا 100 درصد شارژ شود. صفحه وب همچنین بیان می‌کند که این گوشی از پردازنده MediaTek Dimensity 1080 SoC بهره می‌برد.

لیست Flipkart همچنین دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی را در Redmi Note 12 Pro + 5G به نمایش می گذارد. همچنین تایید می‌کند که این گوشی در سه رنگ سفید قطبی، آبی یخی و مشکی ابسیدین عرضه خواهد شد.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

سری Redmi Note 12 که علاوه بر مدل‌های Pro شامل Redmi Note 12 وانیلی بود، در ماه اکتبر در چین عرضه شد. Redmi هنوز تایید نکرده است که آیا مدل پایه در هند عرضه خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

یک میکروسایت برای سری جدید Redmi Note 12 Pro در Flipkart راه اندازی شده است. این صفحه تاریخ عرضه 5 ژانویه را ذکر می کند و به مشتریان امکان هشدار در مورد راه اندازی تلفن را می دهد. هیچ صحبتی در مورد قیمت این تلفن ها وجود ندارد – انتظار می رود این شرکت در تاریخ عرضه و قیمت آن را اعلام کند.

سری Redmi Note 12 Pro که شامل Redmi Note 12 Pro 5G و Redmi Note 12 Pro+ 5G می شود، قرار است در تاریخ 5 ژانویه در هند عرضه شود. اکنون، گوشی های هوشمند قبل از عرضه در Flipkart فهرست شده اند. برند فرعی متعلق به شیائومی قبلاً تاریخ عرضه سری جدید Redmi Note 12 Pro را در اینجا تأیید کرده است و چندین مشخصات را به نمایش گذاشته است. انتظار می‌رود که Redmi Note 12 Pro+ 5G دارای ماژول دوربین سه‌گانه 200 مگاپیکسلی باشد.

این گوشی همانند Redmi Note 12 Pro+ 5G دارای صفحه نمایش 120 هرتزی و چیپست MediaTek Dimensity 1080 خواهد بود. در حالی که سازنده گوشی‌های هوشمند هیچ جزئیاتی در مورد باتری و قابلیت‌های شارژ سریع گوشی تایید نکرده است، ادعا می‌کند که کاربران Redmi Note 12 Pro 5G می‌توانند در عرض 15 دقیقه یک روز شارژ کامل داشته باشند.