شیائومی 12T و 12T Pro در جریان رویداد جهانی 4 اکتبر عرضه خواهند شد: همه جزئیات

شیائومی 12 تی پرو و ​​شیائومی 12 تی احتمالا دارای دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا در سمت راست هستند. در پایین، این گوشی‌ها می‌توانند از یک پورت USB Type-C برای شارژ، یک جلوپنجره بلندگو و یک سینی سیم‌کارت استفاده کنند که نشان می‌دهد رندرهای لو رفته. انتظار می‌رود این گوشی‌ها در قسمت بالایی دارای یک جلوپنجره بلندگوی ثانویه در کنار برند Harman Kardon و یک میکروفون حذف نویز باشند.

در همین حال، ایوان بلاس (@evleaks) پیشتر رندرهای لو رفته از شیائومی 12 تی پرو و ​​شیائومی 12 تی را در توییتر منتشر کرده بود که طراحی کامل گمانه زنی گوشی های هوشمند آینده با طراحی های یکسان را نشان می داد. رندرها حاکی از آن است که شیائومی 12 تی پرو آینده ممکن است از یک دوربین پشتی سه گانه 200 مگاپیکسلی با فلاش LED و یک بریدگی سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین سلفی استفاده کند. در همین حال، شایعه طراحی شیائومی 12T شامل یک دوربین پشتی سه گانه 108 مگاپیکسلی با فلاش LED است. و همان سوراخ پانچ بر روی نمایشگر جلویی.

انتظار می‌رود مدل‌های شیائومی 12T و 12T Pro به طور گسترده در رویداد رونمایی که تایید شده است توسط شیائومی در 4 اکتبر در ساعت 7:30 بعدازظهر IST میزبانی می‌شود، عرضه شوند. سازنده چینی این رویداد را از طریق توییتی در دسته رسمی توییتر جهانی شیائومی تایید کرد. شیائومی رویداد راه اندازی را با شعار “Make Moments Mega” تیز کرد. رویداد راه‌اندازی به صورت زنده در تمام رسانه‌های اجتماعی شیائومی در فیس‌بوک، یوتیوب، توییتر، تیک تاک و وب‌سایت رسمی پخش خواهد شد. شیائومی 12 تی پرو با سنسور تصویر پشت 200 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. طبق گزارش‌ها، این رویداد ممکن است شاهد رونمایی از Redmi Pad در کنار دیگر محصولات معرفی شود.

یک روز قبل از رسمی توییت از دسته توییتر جهانی شیائومی، پوستر تیزر نیز بود لو رفته توسط Abhishek Yadav نویسنده اطلاعات در توییتر خود.

طبق اطلاعات فاش شده و رندرها، نسخه پرو از تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 بهره می‌برد، در حالی که نسخه 12T 5G دارای تراشه مدیاتک Dimensity 8100 است. انتظار می‌رود هر دو مدل گوشی هوشمند با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی در حالی که از MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 استفاده می‌کنند و صفحه‌نمایش 6.67 اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز دارند، عرضه شوند.

طبق گزارش قبلی، قیمت Xiaomi 12T Pro در اروپا از 849 یورو (تقریبا 66600 روپیه) آغاز می شود در حالی که گفته می شود شیائومی 12T در اروپا با قیمت 649 یورو (تقریباً 51000 روپیه) عرضه می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع