شیائومی Civi 3 با رم 12 گیگابایتی ظاهراً در سایت گواهی چینی مشاهده شد، نکاتی در مورد راه اندازی قریب الوقوع

فهرست ادعایی در وب‌سایت MIIT که توسط مشاور دیجیتال چت استیشن مشاهده شده است، Xiaomi Civi 3 را با شماره مدل 23046PNC9C نشان می‌دهد. طبق اسکرین شات های لیست به اشتراک گذاشته شده در Weibo، این گوشی هوشمند می تواند 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. لیست آنلاین اتصال 5G و سیستم عامل Andorid را در گوشی شیائومی تایید کرد. با این حال، جزئیات بیشتری ارائه نمی کند.

طبق اطلاعات قبلی، Xiaomi Civi 3 دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی فول اچ دی پلاس AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. گفته می‌شود که این دستگاه دارای پردازنده MediaTek Dimensity 8200 SoC است. گفته می‌شود این گوشی دارای یک واحد دوربین دوگانه پشتی است که توسط سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX800 هدایت می‌شود. علاوه بر این، گفته می شود که دو دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی با میدان دید 100 درجه را در خود جای داده است.

Xiaomi Civi 2 در سپتامبر سال گذشته در چین با قیمت اولیه 2399 یوان (تقریباً 27000 روپیه) برای نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد. این گوشی هنوز در هند عرضه نشده است.

چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام، شیائومی سیوی 2 را تامین می کند. این صفحه نمایش 6.55 اینچی فول اچ دی پلاس AMOLED با نرخ رفرش تا 120 هرتز دارد. تنظیم دوربین سه گانه پشتی با سرفصل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766، تنظیم دوربین دوگانه جلوی 32 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی از دیگر مشخصات کلیدی دستگاه هستند.


شیائومی گوشی هوشمند پرچمدار خود با محوریت دوربین شیائومی 13 اولترا را عرضه کرد، در حالی که اپل اولین فروشگاه خود را در این هفته در هند افتتاح کرد. ما درباره این پیشرفت‌ها و همچنین گزارش‌های دیگر در مورد شایعات مرتبط با گوشی‌های هوشمند و موارد دیگر در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اگرچه عرضه شیائومی Civi 3 هنوز توسط شرکت چینی گوشی‌های هوشمند تایید نشده است، لیست موجود در سایت MIIT نشان می‌دهد که ممکن است در روزهای آینده معرفی شود.

Xiaomi Civi 2 با پردازنده Qualcomm Snapdragon 7 Gen 1 SoC در سپتامبر سال گذشته در چین عرضه شد. اکنون، ظاهراً این برند تلفن هوشمند در حال آماده شدن برای عرضه یک جانشین احتمالی است. اگرچه شیائومی هنوز وجود Xiaomi Civi 3 را تایید نکرده است، ظاهراً گواهینامه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) را دریافت کرده است. گفته می شود که این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. Xiaomi Civi 3 می‌تواند دارای پردازنده MediaTek Dimensity 8200 SoC در زیر کاپوت باشد. گفته می شود این گوشی دارای دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی است.