قیمت سری گلکسی اس 23 سامسونگ می تواند مشابه سری گلکسی اس 22 باشد: گزارش

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس 23 دارای قطعات گران‌تری مانند پردازنده اورکلاک شده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 و دوربین پشتی اصلی 200 مگاپیکسلی باشند. طبق گزارش ها، شرکت فناوری کره جنوبی قصد دارد گلکسی اس 23 را به همان قیمت گلکسی اس 22 بفروشد، حتی اگر این به معنای کاهش بیشتر سود عملیاتی شرکت باشد.

بر اساس این گزارش، افزایش درآمد ناشی از افزایش فروش دستگاه‌های گران‌قیمت سامسونگ، به‌ویژه گوشی‌های هوشمند تاشو مانند Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 بوده است. بر اساس گزارش ها، فروش اضافی این دستگاه ها با افزایش قیمت قطعات گوشی های هوشمند جبران شد.

انتظار می رود سری گلکسی اس 23 سامسونگ در ماه آینده معرفی شود. سری جدید پرچم‌دار جدید، زبان طراحی متمایز را برای سه دستگاه و همچنین بهبودهای سخت‌افزاری و دوربین جدید معرفی می‌کند. در میان بلاتکلیفی و تورم جهانی، مشتاقان سامسونگ منتظرند تا ببینند که آیا قیمت خط تولید همانند مدل قبلی خود باقی خواهد ماند یا خیر. طبق یک گزارش، سامسونگ قیمت پرچمداران آینده خود را افزایش نخواهد داد، حتی اگر به این معنی باشد که این شرکت با سود کمتری کار می کند.

شایعه شده است که اپل رقیب سامسونگ قصد دارد گوشی های هوشمند سری آیفون 15 را بالاتر از سری آیفون 14 قیمت گذاری کند. در نتیجه، سامسونگ ممکن است دلیلی برای افزایش قیمت گوشی های هوشمند سری گلکسی S23 داشته باشد تا ضرری که قبلا تجربه کرده را جبران کند.

طبق این گزارش، افزایش قیمت قطعات به قدری قابل توجه بود که سود عملیاتی شرکت با وجود افزایش فروش، 3.6 درصد کاهش یافت. اگر سامسونگ سری گلکسی اس 23 را به همان قیمت سری گلکسی اس 22 بفروشد، این شرکت حتی سود کمتری از خط تولید پرچمداران خود خواهد داشت و سود عملیاتی خود را بیشتر کاهش می دهد. با این حال، اگر سامسونگ قیمت‌ها را افزایش دهد، سری گلکسی اس 23 با سری آیفون 14 اپل کمتر رقابتی خواهد شد.

ماه ها پس از عرضه گوشی های هوشمند خود، سامسونگ معمولاً قیمت آنها را کاهش می دهد. این احتمال وجود دارد که گلکسی S23 برعکس عمل کند. بر اساس این گزارش، حتی اگر سامسونگ قیمت گلکسی اس 23 را افزایش ندهد، انتظار نمی رود که آن را کاهش دهد، که باعث افزایش سود شرکت و در عین حال رقابت آن با سری آیفون 15 خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

نشریه کره جنوبی Maekyung گزارش می دهد که درآمد بخش Samsung MX از 28.42 تریلیون وون (تقریبا 185300 کرور) در سه ماهه دوم 2022 به 32.21 تریلیون وون (تقریباً 209900 کرور روپیه) در سه ماهه سوم افزایش یافته است. این نشان دهنده افزایش 13.3 درصدی نسبت به سه ماهه است، اما سود عملیاتی شرکت در سه ماهه سوم 2022 3.6 درصد کاهش یافته است.