سامسونگ آپلود عکس با کیفیت بالاتر را در اینستاگرام، اسنپ چت، تیک تاک ارائه می دهد: گزارش

انتظار می‌رود چیپست سری گلکسی اس آینده از یک پردازنده ۳ نانومتری پیشرفته‌تر استفاده کند، زیرا این غول فناوری از قبل کار روی تراشه‌های ۳ نانومتری را آغاز کرده است. در حال حاضر، غول فناوری کره جنوبی در حال ساخت تراشه های Tensor گوگل است. این شرکت در حال همکاری با تیم Tensor گوگل و تیم گرافیکی AMD برای این چیپست است. حدس زده می‌شود که شامل دو هسته Cortex-X با عملکرد بالا، چهار هسته متمرکز بر عملکرد با سرعت کلاک پایین‌تر و چهار هسته کم مصرف باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

طبق گزارش ها، سامسونگ با پلتفرم های رسانه های اجتماعی – اینستاگرام، اسنپ چت و تیک تاک برای بهبود کیفیت تصاویر گرفته شده در دوربین داخلی برنامه های رسانه های اجتماعی همکاری کرده است. طبق یک گزارش، با کلیک روی این برنامه‌ها، کیفیت عکس‌ها دیگر افت نمی‌کند. تعداد زیادی از افراد از این برنامه ها برای گرفتن عکس و فیلم استفاده می کنند. با این حال، عکس های گرفته شده در این برنامه ها در مقایسه با عکس های گرفته شده با استفاده از برنامه دوربین اصلی گوشی، کیفیت پایینی دارند.

به تازگی، سامسونگ همچنین همکاری گسترده خود را با گوگل برای چیپست جدید برای گوشی های هوشمند پرچمدار آینده خود اعلام کرده است. یک منبع آگاه به اشتراک گذاشته است که سامسونگ یک چیپست جدید برای قدرت بخشیدن به گوشی های هوشمند پرچمدار سری گلکسی اس سامسونگ خود که در سال 2025 عرضه می شوند، ارائه خواهد کرد.

همکاری سامسونگ با این برنامه‌ها به کاربران امکان می‌دهد به اپلیکیشن دوربین اصلی گوشی در اینستاگرام، اسنپ‌چت و تیک‌تاک نیز دسترسی داشته باشند. این گزارش نشان می دهد که این به کاربران امکان می دهد عکس های با کیفیت بهتری ثبت کنند. کیفیت عکس‌ها حتی زمانی که بعداً از برنامه‌ها دانلود شوند کاهش نمی‌یابد.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.





منبع

طبق گزارش GizmoChina، سامسونگ اولین و تنها شرکت گوشی های اندرویدی است که این ویژگی ها را در رابط کاربری خود ارائه می کند. در حال حاضر، این شرکت از حالت شب و لنزهای دوربین کمکی در این برنامه های رسانه اجتماعی برای سری گلکسی S22 خود پشتیبانی می کند.

به گفته تیپستر احمد قویدر، سامسونگ در حال همکاری با برنامه های محبوب رسانه های اجتماعی اینستاگرام، اسنپ چت و تیک تاک برای بهبود کیفیت آپلود عکس در سری پرچمدار آینده خود گلکسی اس 23 است. این همکاری کیفیت عکس های گرفته شده در این برنامه ها را از طریق دوربین داخلی آنها افزایش می دهد.