قیمت گوگل پیکسل 7a، رندرها، گزینه های رنگ قبل از راه اندازی لو رفت: گزارش

همچنین ممکن است یک سنسور 12 مگاپیکسلی با یک لنز فوق عریض در پنل پشتی وجود داشته باشد. برای عکس های سلفی، می تواند یک دوربین جلو 13 مگاپیکسلی داشته باشد.

طبق گزارش MySmartPrice به نقل از Sudhanshu Ambhore (توئیتر: @Sudhanshu1414)، Pixel 7a ظاهراً 749 SGD (تقریباً 46000 روپیه) برای نوع حافظه 128 گیگابایتی قیمت خواهد داشت. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد سایر گزینه های ذخیره سازی موجود نیست. علاوه بر این، فهرست گزینه‌های رنگی گوشی را نیز نشان می‌دهد. این لیست نشان می دهد که Pixel 7a می تواند در سه رنگ زغالی، آبی و برفی عرضه شود.

طبق رندرهای فاش شده از پیکسل 7a، به نظر می رسد این گوشی هوشمند ظاهری مشابه پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو دارد. فاش شده همچنین نشان می دهد که Pixel 7a با یک ابزار سیم کارت، آداپتور سوئیچ سریع و کابل USB-C در جعبه عرضه می شود. علاوه بر این، قاب گوشی هوشمند نیز در رنگ‌های سفید، یشمی، کربنی و آبی طراحی شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Google Pixel 7a احتمالاً اولین نمایش خود را در Google I/O 2023 آینده که قرار است در 10 می آغاز شود، انجام خواهد داد. در حالی که هیچ اطلاعیه رسمی در مورد آن وجود ندارد، گزارشی قیمت مورد انتظار را همراه با جزئیات دیگر برای آن به اشتراک گذاشته است. تلفن. قیمت افشا شده پیکسل 7a حاکی از افزایش جزئی قیمت نسبت به مدل قبلی پیکسل 6a است. طبق گزارش ها، قیمت این گوشی توسط یک خرده فروش مستقر در سنگاپور به همراه گزینه های رنگی و همچنین رندرهای قاب به اشتراک گذاشته شده است.

این اولین بار نیست که گزینه های رنگی پیکسل 7a فاش می شود. گزارش قبلی همچنین به انواع رنگ‌های Google Pixel 7a (آبی قطبی، کربنی و پنبه‌ای) اشاره کرد که شبیه به موارد ذکر شده در گزارش جدید هستند. به غیر از اینها، گفته می شود که این گوشی هوشمند از یک SoC Tensor G2 تامین می شود. ظاهراً این گوشی دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی Full HD+ با نرخ رفرش 90 هرتز خواهد بود. برای اپتیک، گمانه زنی می شود که با یک واحد دوربین پشتی دوگانه عرضه شود که توسط یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی هدایت می شود.