مشخصات کلیدی OnePlus Fold، Oppo Find N3 فاش شد، ممکن است ویژگی‌های مشابهی داشته باشد: تمام جزئیات


Google I/O 2023 شاهد بود که غول جستجو به طور مکرر به ما گفت که به هوش مصنوعی اهمیت می دهد، در کنار عرضه اولین تلفن تاشو و تبلت با برند پیکسل. امسال، این شرکت قصد دارد اپلیکیشن ها، خدمات و سیستم عامل اندروید خود را با فناوری هوش مصنوعی سوپرشارژ کند. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

انتظار می رود OnePlus Fold و Oppo Find N3 به زودی معرفی شوند. هر دو گوشی هوشمند تاشو اندروید هستند که احتمال می‌رود اواخر امسال رونمایی شوند. OnePlus همچنین در رویداد Cloud 11 در اوایل سال جاری، گوشی تاشو خود را به نمایش گذاشت و اعلام کرد که این گوشی در سه ماهه سوم سال 2023 عرضه می شود. اکنون، اطلاعات جدید در مورد این دو گوشی هوشمند نشان می دهد که آنها مشخصات مشابهی دارند. پیش از این گفته شده بود که هر دو گوشی از یک دوربین استفاده شده در Oppo Find X6 استفاده می‌کنند که یک تنظیمات 50 مگاپیکسلی سه‌گانه پشتی است. امسال تاکنون شاهد عرضه چندین گوشی تاشو به سبک کتاب بوده ایم، از جمله Google Pixel Fold و Tecno Phantom V Fold.

در این گزارش آمده است که OnePlus Fold و Oppo Find N3 دارای صفحه نمایش اصلی OLED 8 اینچی QHD+ (2560 x 1440 پیکسل) با نرخ به روز رسانی 120 هرتز هستند. انتظار می‌رود که آن‌ها دارای صفحه‌نمایش بیرونی 6.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی (1920 در 1080) و همچنین با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز باشند. انتظار می رود هر دو گوشی از جدیدترین و سریع ترین چیپست های هشت هسته ای اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کنند.

برای اپتیک، OnePlus Fold دارای یک واحد دوربین سه گانه پشتی با سنسور 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک سنسور 48 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و یک سنسور 32 مگاپیکسلی با لنز پریسکوپ خواهد بود. بر اساس این گزارش. طبق گزارش ها، هر دو گوشی OnePlus Fold و Oppo Find N3 هر کدام از دو سنسور دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره می برند.

در نهایت، انتظار می‌رود که مدل‌های OnePlus Fold و Oppo Find N3 از باتری‌های 4800 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 80 واتی پشتیبانی کنند.

یک گزارش 91Mobiles به نقل از Yogesh Brar (@heyitsyogesh) نشان می‌دهد که هر دو گوشی آینده OnePlus Fold و Oppo Find N3 که انتظار می‌رود دومی جایگزین Oppo Find N2 شود، دارای چندین مشخصات کلیدی یکسان از جمله طراحی هستند.