“من از خودم ناراحتم”: فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، “مسئولیت کامل” Redfall Debacle را بر عهده گرفت

دو روز پس از عرضه ناامید کننده Redfall، اسپنسر در برنامه Kinda Funny Xcast آمد و به صراحت در مورد شکست های جدیدترین انحصاری Xbox صحبت کرد. اسپنسر گفت: “هیچ چیز برای من سخت تر از ناامید کردن جامعه ایکس باکس نیست.” اسپنسر اعتراف کرد که پاسخ انتقادی ردفال بسیار کمتر از انتظارات داخلی بود و «آن چیزی که ما می‌خواستیم نبود» و همچنین داوطلب شد تا پاسخگوی استقبال ضعیف بازی باشد. او گفت: “من همچنین می دانم که این بازی ها 70 دلار هستند (تقریباً 5720 روپیه)، و من مسئولیت کامل راه اندازی یک بازی را بر عهده می گیرم که باید عالی باشد.”

اسپنسر همچنین از Arkane Austin Developers Redfall به دلیل انتقادات مبنی بر اینکه آخرین بازی آنها احتمالاً یک انحراف نادرست از لیست معمولی آنها بود، دفاع کرد. Arkane برای سیم‌های همه‌جانبه تک‌نفره تحسین‌شده مانند Dishonored و Prey شناخته می‌شود، در حالی که Redfall یک تیرانداز غارت‌گر است. او گفت: «به وضوح چیزهایی با کیفیت و اجرا وجود دارد که می‌توانیم انجام دهیم، اما یک کاری که من انجام نمی‌دهم این است که بر ضد آرمان‌های خلاقانه تیم‌هایمان فشار بیاورم. “اهداف داخلی خودشان” در Redfall.

بعداً در این مصاحبه، رئیس ایکس‌باکس به اصطلاح «جنگ‌های کنسول» را بر عهده گرفت و موقعیت ایکس‌باکس را در فضای بازی نسبت به سونی پلی‌استیشن و نینتندو گسترش داد. اسپنسر اعتراف کرد که کنسول نسل آخر ایکس‌باکس، ایکس‌باکس وان، نتوانست نسل مهمی از گیمرها را جذب کند، که اکثر آنها اکنون به کتابخانه‌های بازی خود که در طول یک نسل کنسول ساخته شده‌اند، گره خورده‌اند و بنابراین به سختی می‌توان به سمت خرید یک سری Xbox حرکت کرد. X یا Series S. Spencer تاکید کرد که ایکس باکس قصد ندارد سونی یا نینتندو را “خارج از کنسول” کند و در عوض بر روی خدمات منحصر به فرد خود مانند Game Pass، بازی های ابری و رایانه شخصی تمرکز می کند.

چند روز سخت برای مایکروسافت و ایکس باکس بوده است. اول، تلاش بلندپروازانه و پرهزینه این شرکت برای به دست آوردن اکتیویژن بلیزارد، سازنده Call of Duty، زمانی که تنظیم کننده رقابت بریتانیا، معامله 69 میلیارد دلاری (تقریباً 5،63،980 کرور) را در 26 آوریل، به دلیل نگرانی های مربوط به بازی های ابری، مسدود کرد، با یک مانع بزرگ روبرو شد. و سپس، Redfall، اولین انحصاری بزرگ Xbox در سال، در تاریخ 2 می منتشر شد و نقدهای منفی زیادی برای بازی به خاطر نقص فنی و خلاقانه آن مورد انتقاد قرار گرفت. شوتر غارتگر اول شخص Arkane Austin در حال حاضر در رتبه بندی کلی 61 در OpenCritic قرار دارد. پس از عواقب انتشار ناموفق و واکنش شدید طرفداران در نتیجه، فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، ظاهر شد و مسئولیت کامل استقبال از Redfall را بر عهده گرفت. در یک مصاحبه گسترده و افشاگرانه اواخر پنجشنبه، یک اسپنسر به وضوح افسرده حرف خود را در مورد شکست های اخیر ایکس باکس، انتظارات جامعه و مسیر پیش رو بیان کرد. رئیس Xbox در راه اندازی ضعیف Redfall گفت: “من ناامید هستم، از خودم ناراحتم.”

Redfall در تاریخ 2 می در PC و Xbox Series S/X منتشر شد و با مشکلات فنی و عملکردی متعددی مواجه شد، در حالی که انتقادهایی را نیز به خاطر تصمیمات خلاقانه و طراحی خود برانگیخت که منجر به انبوهی از بررسی‌های پایین‌تر از سطح آن شد. دلیل آن این بود که بازی با 30 فریم بر ثانیه روی کنسول های ایکس باکس راه اندازی شد. اسپنسر تأیید کرد که ایکس‌باکس که مالک Bethesda است، روی بهبود بازی کار خواهد کرد و متعهد است که یک پچ 60 فریم بر ثانیه را بر روی کنسول‌ها در اولویت ارائه کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع اسپنسر همچنین در مورد اقدام تنظیم کننده ضد انحصار بریتانیا به نام Competition and Markets Authority (CMA) برای جلوگیری از تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت نظرسنجی کرد و اظهار داشت که این شرکت قصد دارد از تصمیمی که می تواند مانع از ورود ایکس باکس به سبد پرسود شرکت شود، که شامل فراخوان فروش غول پیکر است، اعتراض کند. فرنچایز Duty زیر چتر آن.