نشت مشخصات Redmi Pad 2; به ویژگی Snapdragon 680 SoC اشاره شده است

Tipster Kacper Skrzypek دارد به اشتراک گذاشته شده است مشخصات شایعه شده Redmi Pad 2 که می تواند به عنوان دومین تبلت با برند Redmi این شرکت از طریق یک توییت معرفی شود. این تبلت برخلاف نسخه قبلی خود که به تراشه Helio G99 مدیاتک مجهز است، از تراشه اسنپدراگون 680 بهره خواهد برد. جزئیات فاش شده همچنین نشان می دهد که Redmi Pad 2 دارای صفحه نمایش 10.95 اینچی (1200 در 1920 پیکسل) LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز خواهد بود.

علاوه بر این، اطلاعات مربوط به دوربین و نسخه نرم‌افزار Redmi Pad 2 را فاش کرد. انتظار می‌رود این دستگاه با یک سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی عرضه شود. برای پشتیبانی نرم افزاری، می تواند اندروید 13 را به صورت خارج از جعبه اجرا کند.

Redmi در اکتبر 2022 از Redmi Pad رونمایی کرد. این تبلت به صورت پیش فرض بر روی MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 اجرا می شود. دارای صفحه نمایش 10.61 اینچی (2000×1200 پیکسل) و نرخ تازه سازی 90 هرتز است. این تبلت مجهز به پردازنده MediaTek Helio G99 SoC است که با حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

برای اپتیک، Redmi Pad دارای یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو با میدان دید 105 درجه است. این تبلت به باتری 8000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی مجهز شده است.


شیائومی گوشی هوشمند پرچمدار خود با محوریت دوربین شیائومی 13 اولترا را عرضه کرد، در حالی که اپل اولین فروشگاه خود را در این هفته در هند افتتاح کرد. ما درباره این پیشرفت‌ها و همچنین گزارش‌های دیگر در مورد شایعات مرتبط با گوشی‌های هوشمند و موارد دیگر در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

طبق گزارش ها، Redmi Pad 2 در دست ساخت است. این دستگاه احتمالاً جانشین Redmi Pad خواهد شد که سال گذشته در اکتبر عرضه شد. در حالی که این شرکت هنوز جزئیاتی از Redmi Pad 2 ادعایی منتشر نکرده است، مشخصات آن اخیراً در اینترنت ظاهر شده است. انتظار می رود که این تبلت از پردازنده اسنپدراگون 680 استفاده کند. صفحه نمایش دستگاه و همچنین مشخصات دوربین نیز به صورت آنلاین به بیرون درز کرده و Redmi Pad 2 دارای سنسور دوربین جلو 5 مگاپیکسلی است.