ویدیوی تبلیغاتی Google Pixel Watch طراحی را آشکار می‌کند، با ارائه چند چهره ساعت

Pixel Watch آخرین نسخه Wear OS را اجرا می‌کند و از Google Assistant، Google Maps و Google Wallet پشتیبانی می‌کند. می توان از آن به عنوان یک کنترل از راه دور برای دستگاه های خانگی هوشمند سازگار با استفاده از برنامه Home برای Wear OS استفاده کرد. Pixel Watch با برنامه Find My Device کار خواهد کرد.

ویدیوی تبلیغاتی منتشر شده توسط گوگل در یوتیوب، پیکسل واچ را با شکوه و عظمت خود از همه زوایا نشان می دهد. این ویدیو چندین رنگ را برای پوشیدنی ها پیشنهاد می کند. این صفحه نمایش دایره ای با صفحه مشکی و حاشیه های کوچک دارد. ویدیوی تبلیغاتی همچنین یک دکمه کناری برای پیمایش از طریق رابط کاربری و محافظ گوریلا گلس برای نمایشگر را نشان می دهد. همچنین برخی از ویژگی ها از جمله ردیابی ضربان قلب و پشتیبانی از چند صفحه ساعت را پیشنهاد می کند.

Google Pixel Watch در رویداد I/O 2022 در ماه می به عنوان اولین ساعت هوشمند ارائه شده از این شرکت به نمایش گذاشته شد. غول فناوری قرار است از این ابزار پوشیدنی در کنار سری Google Pixel 7 در رویداد «ساخت توسط Google» خود در 6 اکتبر رونمایی کند. تنها چند روز قبل از شروع رسمی، Google یک ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرده است که طراحی کامل Pixel Watch را نشان می‌دهد. در این ویدیوی کوتاه، این شرکت طراحی برتر خود را تبلیغ می کند و ویژگی هایی از جمله پایش ضربان قلب را تأیید می کند. Google Pixel Watch بر روی پلت فرم Wear OS اجرا می شود و با یکپارچه سازی Fitbit عرضه می شود.

گوگل پیکسل واچ را در ماه می در رویداد I/O 2022 معرفی کرد. این شرکت در تاریخ 6 اکتبر در ساعت 10 صبح به وقت شرقی (7:30 بعدازظهر IST) میزبان رویداد راه اندازی «Made By Google» خواهد بود تا سری Google Pixel Watch و Google Pixel 7 را راه اندازی کند.

طبق گزارش اخیر، قیمت Google Pixel Watch در ایالات متحده از 349.99 دلار (تقریباً 28000 روپیه) برای نوع فقط Wi-Fi شروع می شود. گفته می‌شود که نوع Wi-Fi فقط در رنگ‌های مشکی/ابسیدین، طلایی/فندقی و نقره‌ای/گچی عرضه می‌شود. در همین حال، گفته می‌شود که نوع سلولی ساعت هوشمند آینده در رنگ‌های مشکی/ابسیدین، نقره‌ای/زغالی و طلایی/هزلی در دسترس خواهد بود.




منبع