ویژگی ردیابی بسته Gmail اکنون در برنامه برای کاربران اندروید و iOS فعال است: گزارش


گوگل قابلیت ردیابی بسته را برای کاربران جیمیل در اپلیکیشن‌های اندروید و iOS ارائه کرده است. این غول فناوری برنامه خود را برای ارائه این ویژگی برای ردیابی محموله های سال گذشته در نوامبر اعلام کرده بود. و ظاهراً این ویژگی اکنون برای برنامه Gmail فعال است. کاربران اکنون می توانند تنها با باز کردن ایمیل اعلان، محموله را ردیابی کنند. این ویژگی هنوز در Gmail برای وب ارائه نشده است. تاکنون، کاربران موظف بودند شماره رهگیری محموله را از پست کپی کرده و در صفحه وب پورتال تحویل مربوطه قرار دهند تا وضعیت بسته خود را ببینند.

بر اساس گزارش PC World، گوگل یک ویژگی ردیابی بسته را ارائه کرده است که به کاربران امکان می دهد بسته ها و اطلاعات تحویل را برای سفارش هایی که مستقیماً توسط آنها با استفاده از صندوق ورودی جیمیل ارسال می شود، ردیابی و نظارت کنند. این ویژگی در حال حاضر فقط برای برنامه جیمیل، هم در اندروید و هم در iOS فعال است. با این حال، کاربران باید به صورت دستی ردیابی بسته را در برگه تنظیمات برنامه فعال کنند. آنها می توانند به برنامه جیمیل در اندروید بروند و روی نماد همبرگر در سمت چپ بالا ضربه بزنند، تنظیمات را انتخاب کنند، حساب ایمیل خود را انتخاب کنند و سپس ردیابی بسته را فعال کنند.

برای کاربران iOS، این روند کمی متفاوت است زیرا آنها باید به سادگی به تنظیمات جیمیل > حریم خصوصی داده رفته و سپس ردیابی بسته را فعال کنند. پس از روشن شدن این ویژگی، کاربران می توانند به سادگی یک ایمیل حمل و نقل را باز کنند و وضعیت تحویل – ارسال شده، در حال حمل و نقل یا تحویل – را در بالای آن مشاهده کنند. این ویژگی هنوز در جیمیل برای کاربران وب ارائه نشده است.

گوگل برای اولین بار این ویژگی را در نوامبر 2022 در ایالات متحده معرفی کرد. این اعلامیه قبل از فصل تعطیلات در ایالات متحده اعلام شد، زمانی که خریدهای خرده فروشی از نظر هدایا، آب و برق و کالاها افزایش یافت.

گفته شده است که Gmail وضعیت تحویل سفارش را دقیقاً در صفحه “نمای لیست” صندوق ورودی کاربر نمایش می دهد. همچنین گفته شد که این غول پست یک کارت «خلاصه» اضافی را در بالای آن ایمیل‌ها نشان می‌دهد که شامل تاریخ و وضعیت تخمینی ورود مانند «فردا می‌رسند» یا «امروز تحویل داده می‌شود»، بر اساس پست وبلاگ Google.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Star Wars Jedi: Survivor با تاخیر شش هفته ای، اکنون در 28 آوریل خواهد آمد


واتس اپ دستور داد تا تعهدات خود را در مورد حفاظت از داده ها که در سال 2021 به این مرکز داده شده است، عمومی کند.

ویدیوی برگزیده روز

مقایسه: iQoo 11 در مقابل OnePlus 10T





منبع