ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی: همه آنچه که باید در مورد این دسته رمزنگاری نوظهور بدانید

معمار هندی بلاک چین و نویسنده Web3 روهاس ناگپال در گفتگو با گجت 360 گفت که سرمایه گذاران باید قبل از سرمایه گذاری وجوه در آلت کوین های “همه هیپ” دقت لازم را انجام دهند.

مانند همه ارزهای دیجیتال معمولی، توکن های رمزنگاری هوش مصنوعی نیز بر روی شبکه های بلاک چین ساخته می شوند. با این حال، برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال، این توکن‌ها دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی هستند که نوید امنیت، عملکرد و همچنین عملکرد کلی را می‌دهد.

با استفاده از فناوری پردازش زبان طبیعی (NLP)، ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی می‌توانند پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی را برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با رمزنگاری و کمک به سرمایه‌گذاران در تصمیم‌گیری آگاهانه استفاده کنند.

علیرغم مسیر رشد درخشان سکه‌های هوش مصنوعی، برخی از این صنعت کاملاً متقاعد نشده‌اند که این ارزهای دیجیتال بهتر از سایر کلاس‌های این دارایی‌های دیجیتال هستند.

طبق گزارش اخیر Go Banking Rates، در حال حاضر تعداد زیادی سکه هوش مصنوعی موجود است که ارزش جمعی آنها 3.2 میلیارد دلار (تقریباً 26436 کرور) برآورد شده است.

علاوه بر این، مسئله آشکار جمع آوری داده ها وجود دارد. از آنجایی که توکن‌های هوش مصنوعی برای ارائه توصیه‌های سرمایه‌گذاری باید به عادت‌های بازار دارندگان دسترسی داشته باشند، داده‌های مربوط به الگوهای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران را جمع‌آوری می‌کند.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

مانند ارزهای دیجیتال معمولی، سرمایه گذاران می توانند از صرافی های سنتی مانند Crypto.com یا Coinbase برای خرید این توکن های هوش مصنوعی استفاده کنند.

چرا سرمایه گذاران سکه های هوش مصنوعی را انتخاب می کنند؟

بر اساس LCX، صرافی رمزنگاری مستقر در لیختن اشتاین، ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی همچنین اقدامات امنیتی بهتری مانند فناوری تشخیص چهره را ارائه می دهند که برای جلوگیری از تقلب به کار گرفته شده است.

سکه‌های رمزنگاری هوش مصنوعی علاوه بر پیش‌بینی نوسانات آتی قیمت‌ها، می‌توانند روند بازار را ثبت و حفظ کنند.

هوش مصنوعی یک نیروی مخرب بزرگ است که چیزهای زیادی را تغییر خواهد داد. اما به‌اصطلاح ارزهای رمزنگاری‌شده هوش مصنوعی، همه‌شان هیاهو هستند، هیچ ماده‌ای ندارند.»

ارزهای دیجیتال سنتی مانند بیت کوین و اتر در معرض نوسانات بازار هستند و از این رو می توانند به عنوان ریسک های مالی تلقی شوند. به منظور جلوتر ماندن از منحنی، سکه‌های رمزنگاری هوش مصنوعی سرمایه‌گذارانی را جذب می‌کنند که ترجیح می‌دهند از یک رویکرد محاسبه‌شده الگوریتمی از نظر پیشنهاد سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

Graph (GRT)، Render Token (RNDR)، Injective (INJ)، SingularityNET (AGIX) و Oasis Network (ROSE) به عنوان پنج ارز دیجیتال برتر هوش مصنوعی در CoinMarketCap با ارزش گذاری بین 301.73 میلیون (تقریباً 2492 روپیه) نامگذاری شده اند. کرور) به 1 میلیارد دلار (تقریباً 8260 کرور روپیه).

اینها یکی از مهم‌ترین دلایلی هستند که چرا سرمایه‌گذاران تجربی به ارزهای رمزپایه مبتنی بر هوش مصنوعی کمک می‌کنند.

اشکالات و نظرات

دنیای پیچیده ارزهای رمزنگاری شده، بسیار شبیه به نظم دنیای واقعی، عرضه‌های خود را در دسته‌های متمایز مانند کوین‌های کاربردی، سکه‌های پرداخت و استیبل کوین‌ها طبقه‌بندی می‌کند تا کارها را برای سرمایه‌گذاران ساده نگه دارد. با این حال، در زمان‌های اخیر، دسته جدیدی از ارزهای دیجیتال، به نام سکه‌های رمزنگاری هوش مصنوعی، فتنه‌ای را در رسانه‌های اجتماعی برانگیخته است. این سکه‌های رمزنگاری هوش مصنوعی که توسط هوش مصنوعی (AI) پشتیبانی می‌شوند، معمولاً به پروژه‌هایی مربوط می‌شوند که هدفشان گردآوری هوش مصنوعی و بلاک چین، همراه با عناصر یادگیری ماشین (ML) است.