اپل آیفون 15 پرو با قاب تیتانیوم، دکمه‌های تاپتیک، رم بیشتر در حال توسعه: جف پو

آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس از USB Type-C برای بهبود سرعت انتقال استفاده می کنند.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

در همین حال، یک نشت طراحی حاکی از آن بود که آیفون 15 دارای شاسی تیتانیومی با پشت گرد و لبه های خمیده عقب است.

گزارش قبلی به نقل از یکی از تامین کنندگان قطعات اپل نیز پیشنهاد کرده بود که مدل های ادعایی آیفون 15 پرو می توانند دارای دکمه های حالت جامد باشند.

با توجه به اعلام رسمی اپل، چند ماه دیگر سری آیفون 15 باقی مانده است. با این حال، سری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار بعدی غول کوپرتینویی مستقر در کالیفرنیا در معرض شایعات قرار گرفته است. بر اساس یادداشت تحقیقاتی جف پو، تحلیلگر شرکت سرمایه گذاری Haitong International Securities مستقر در هنگ کنگ، مدل های نسل بعدی آیفون 15 پرو، که می تواند شامل آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس باشد، ممکن است دارای ویژگی های کاملا جدیدی باشد که بهشت قبلا دیده نشده

جف پو افزود: از نظر صفحه نمایش، آیفون 15 و آیفون 15 پرو وانیلی می توانند دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی باشند، در حالی که آیفون 15 پلاس و آیفون 15 پرو مکس می توانند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی باشند. این تحلیلگر همچنین اشاره کرد که مدل‌های Pro در سری آیفون 15 دارای بدنه قاب تیتانیومی، کلیدهای تنظیم صدا در حالت جامد و دکمه‌های روشن/خاموش با بازخورد لمسی هستند که توسط دو موتور تاپتیک اضافی هدایت می‌شوند.

نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار اپل نیز گفته می‌شود که دارای حسگر تصویر پیشرفته‌ای است که توسط کارخانه ناکازاکی سونی توسعه یافته است. سنسور تصویر دارای دو برابر میزان سیگنال اشباع در هر پیکسل نسبت به سنسورهای معمولی است.

طبق گزارش MacRumors که به نقل از تحلیلگر فناوری جف پو، نسل بعدی آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس اپل که انتظار می رود جایگزین سری آیفون 14 شود، می تواند دارای قاب تیتانیومی، دکمه های حالت جامد با بازخورد لمسی باشد. و افزایش رم گزارش شده است که جف پو پیش بینی های خود را برای مدل های آیفون 15 پرو در یادداشتی تحقیقاتی برای شرکت سرمایه گذاری Haitong International Securities مستقر در هنگ کنگ نوشته است.

البته لازم به ذکر است که اپل هیچ تایید رسمی در رابطه با سری آیفون 15 انجام نداده است. این شرکت مستقر در کوپرتینو، کالیفرنیا، به طور سنتی دیده می‌شود که سری آیفون‌های پرچم‌دار سال خود را در ماه سپتامبر اعلام می‌کند، و همین امر را می‌توان برای سال 2023 در رابطه با سری ادعایی آیفون 15 نیز انتظار داشت.


از نظر پردازنده‌ها، جف پو پیشنهاد می‌کند که مدل‌های آیفون 15 پرو از تراشه A17 Bionic ساخته شده با فرآیند 3 نانومتری TSMC استفاده می‌کنند. در همین حال، طبق گزارشات، یادداشت تحقیقاتی اضافه شده است، آیفون 15 و آیفون 15 پلاس ممکن است به تراشه A16 Bionic و 6 گیگابایت رم مجهز شوند.

او همچنین به تمام مدل‌های آیفون 15 توصیه کرده است که دارای پورت USB Type-C و مودم اسنپدراگون X70 کوالکام برای اتصال 5G و LTE باشند. نکته قبلی نیز درگاه های USB Type-C را در مدل های آیفون 15 پیشنهاد کرده بود.

علاوه بر این، یادداشت تحقیقاتی همچنین نشان می‌دهد که مدل‌های آیفون 15 با نام Pro می‌توانند دارای 8 گیگابایت رم باشند. برای یادآوری، مدل های آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس با 6 گیگابایت رم عرضه شدند.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.