بازیگران فرانسیس فورد کاپولا در Megalopolis بازیگران بریکینگ بد جانکارلو اسپوزیتو: گزارش

خود اسپوزیتو همچنان مشغول بوده است و اخیراً در سریال دزدی نتفلیکس به نام Kaleidoscope بازی کرده و نقش موف گیدئون را در سریال جنگ ستارگان، فصل 3 Mandalorian که در 1 مارس از دیزنی+ هاتستار پخش می‌شود، دوباره بازی کرده است.

گفته می‌شود که تیم Megalopolis تحت رهبری فرانسیس فورد کاپولا، جانکارلو اسپوزیتو را به ترکیب گروه خود اضافه کرده است. طبق Deadline، ستاره Breaking Bad برای ایفای نقشی نامعلوم انتخاب شده است، در فیلمی که به عنوان پروژه پرشور کارگردان تحسین شده توصیف می شود که دهه ها در حال ساخت است. این بازیگر سال را با یک نقش خوب آغاز کرد – اوایل این ماه برای بازی در فیلم Better Call Saul برنده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جوایز انتخاب منتقدان شد و اکنون اولین فرصت همکاری با فیلمساز The Godfather است.

Megalopolis در اواخر سال 2021، زمانی که اخباری مبنی بر اینکه کاپولا به دنبال تامین مالی فیلم خود است، پس از یک دهه سکوت، منتشر شد، سرها را برگرداند. این گزارش ادعا می‌کند که بودجه آن چیزی کمتر از 100 میلیون دلار (حدود 816 کرور روپیه) تعیین شده است که تولید آن «بر اساس برنامه زمان‌بندی و بودجه» انجام می‌شود. این در تناقض با گزارشی از هالیوود ریپورتر، در اوایل این ماه است، که منابع آن ادعا کردند که فیلم “به هرج و مرج فرو رفته” و بخش هنری خود را از دست داده است. در حالی که کاپولا دقیقاً به داشتن روان‌ترین مراحل فیلم‌برداری شهرت ندارد، او بعداً با این گزارش مخالفت کرد و اظهار داشت که اگرچه در حقیقت مقداری گردش مالی در گروه وجود داشت، اما “از جیب خود” نبود و شخصیت‌پردازی “نادرست” بود.

در فیلم Megalopolis، اسپوزیتو به بازیگرانی از فهرست A می‌پیوندد، از جمله آدام درایور (داستان ازدواج)، فارست ویتاکر (ورود)، ناتالی امانوئل (بازی تاج و تخت)، جان وویت (هیت)، لارنس فیشبرن (ماتریکس)، اوبری پلازا (نیلوفر سفید)، شیا لبوف (ترانسفورمرز)، داستین هافمن (مرد بارانی) و جیسون شوارتزمن (ترانسفورمرز)اعزام فرانسوی). در حالی که کاپولا برای اولین بار این فیلمنامه را در دهه 1980 نوشت، در نهایت در سال 2001 پس از اینکه 11 سپتامبر به تیتر خبرها تبدیل شد، این فیلمنامه کنار گذاشته شد. جزئیات طرح درباره مگالوپولیس کمیاب است، اما توصیف می‌شود که در شهر نیویورک پس از فاجعه اتفاق می‌افتد، که یک معمار قصد دارد آن را به عنوان یک مدینه فاضله بازسازی کند. در همین حال، گزارش Deadline آن را “داستان حماسی جاه طلبی سیاسی، نبوغ و عشق خطرناک” می نامد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در حال حاضر هیچ جزئیاتی برای انتشار Megalopolis وجود ندارد.

کاپولا سال گذشته با اشاره به مگالوپولیس در پنجاهمین سالگرد حماسه جنایی‌اش گفت: «یک راه مشخص وجود دارد که همه فکر می‌کنند یک فیلم باید باشد، و اگر ایده دیگری داشته باشید، به دانه‌ها می‌خورد. پدر خوانده. مردم می‌توانند بسیار غیرقابل قبول باشند، اما گاهی اوقات ایده دیگر نشان‌دهنده چیزی است که در آینده می‌آید. که شایسته بررسی است.» پس‌زمینه‌های مگالوپولیس در اصل با استفاده از فناوری صفحه‌نمایش LED گرفته شده‌اند، که در پروژه‌های با بودجه بالا مانند The Batman، The Mandalorian، و سال ۱۸۹۹ که اخیرا تبر شده است، اجرا شده است. رویکرد ارزان تر و سنتی تر صفحه سبز.