بررسی انواع پرده های زبرا و تفاوت های آنها پنجره شهر

این مدل پرده، مورد استفاده در پذیرایی و نشیمن و همینطور هتل ها است. این مدل پرده در واقع همان شید دومکانیزه می باشد که به صورت عامیانه به زبرا دو مکانیزم معروف شده است. این لایه وظیفه کنترل میزان نور و جلوگیری از دیده شدن محیط داخل را دارد. طرح های مناسب مکان های رسمی مثل شرکت ها بیشتر ساده و یکنواخت می باشند. رنگ های مایل به تیره گزینه ای مناسب برای اینجور فضاها به حساب می آیند. پرده مدل زبرا به دلیل استفاده آسان و کنترل بسیار مناسب نور محیط داخل ساختمان ، انتخابی بسیار مناسب می باشند.

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مشتریان در هنگام خرید پرده زبرا و انواع پرد‌ه‌های کرکره‌ای، نحوه شستشو و تمیز کردن آن است. برای تمیز کردن لک و پاک کردن گرد و خاک از روی پرده زبرا تنها کافی است که بدون آنکه پرده را باز کنید، سطح آن را گردگیری نمایید و یا با استفاده از جارو برقی، خاک را از سطح آن برویید. طرح و رنگ های پرده زبرا بسیار متنوع است و می توان از آن برای اتاق کودک، اتاق خواب، هال و پذیرایی و آشپزخانه بهره برد.

پرده زبرا کد 598 سایز 180 × One Hundred Sixty سانتی‌ متر

دوام بالا، نصب آسان، وزن سبک، نگهداری و نظافت راحت، وجود تنوع رنگ و طرح از جمله مزایای پرده آشپزخانه مدل زبرا است که باعث محبوبیت این مدل پرده در بین همه افراد شده https://vistapardeh.ir/ است. این پرده از مدل های جدید پرده های تزئینی می باشد که به صورت دو لایه موازی بر روی هم قرار می گیرند و امکان سایه روشن نیز دارد. در این نوع شما قابلیت سفارش چاپ طرح دلخواه خود را بر روی پرده دارید که از کاربردهای این مدل می توان به استفاده در ادارات و شرکت های تجاری جهت درج لوگو و … اشاره کرد.

  • به همین خاطر به یکباره تصمیم می‌گیریم تا طراحی داخلی را به کل تغییر دهیم.
  • پرده های برقی میتوانند زیبایی فضای محل زندگی شما را بالا ببرند.
  • و قسمت جلویی پرده را به سمت بالا بفشارید تا در داخل پایه چفت شود.

در ادامه به توضیح three روش نصب پرده زبرا به صورت دیواری و سقفی را در کنار روش جدید نصب آن بدون کانال و با پایه ای جدید خواهیم پرداخت. پرده‌هایی که از جنس و تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند که پرده زیرین نازک‌تر از پرده رویی می‌باشد. به طوری که شما می‌توانید از نور خورشید در طول روز نهایت لذت را ببرید.

در صورتی که لکه ای روی پرده افتاد، می توانید با محلول آب و صابون (یا سایر شوینده های ملایم) و با یک دستمال میکروفایبر روی محل لکه بکشید و آن را پاک کنید. بعد از این که لوازم فوق را به صورت کامل تهیه کردید، باید ببینید که قرار است پایه پرده را به دیوار وصل کنید یا به سقف. در این صورت، بالای دیوار یا همان قسمتی که پرده می خواهد به آن وصل شود، باید سوراخ شود. به این منظور، 10 تا 15 ساسنتی متر از لبه های پرده به سمت داخل، باید علامت گذاری شده و سوراخ شود. پس از اجرای پیچ و رولپلاک، پایه دیواری را نصب و آن را محکم سازی کنید.

مدل زبرای سیلوئت

طرح‌ها و مدل‌های بی‌نظیر این پرده، به گونه‌ای است که هر فرد به راحتی می‌تواند نور ورودی منزل یا محیط کارش را تنظیم کند. این پرده با کارایی فوق‌العاده‌اش و با کاهش حرارت و اشعه ماوراءبنفش، انرژی را در محیط داخلی حفظ می‌کند. پرده زبرا با کاربری آسان، در انواع مختلف تولید شده و در دو شکل موتوری و ساده قابل تنظیم است. در این صفحه از پرده بازار می‌توانید مدل‌های متنوع پرده زبرا را مقایسه کنید و بهترین انتخاب را برای خانه‌ و محل کار خود داشته باشید. پرده زبرا یکی از مدل های جدید پرده است که در سالیان اخیر به واسطه تنوع در طرح مانند پرده زبرا سه بعدی و ابعاد متنوع، و همچنین سهولت در استفاده و ویژگی های ذاتی آن بسیار مورد اقبال عموم قرار گرفته است. پرده زبرا از جنس تور و پارچه بوده و ساختار آن به گونه ای است که پارچه و تور بصورت موازی و راه راه کنار هم قرار گرفته اند.

زیبایی محیط را دوچندادن می کند و سبب افزایش آرامش خاطر افراد خواهد شد. انواع پرده زبرا در دو زمینه زیبا شناسی و کارکرد به شکل باور نکردنی تطبیق پذیر هستند و فضای مد نظر شما، چه خانه چه محل کار، را زیبا خواهند کرد. در ابتدا، شما برای برآورد قیمت پرده‌های زبرا باید نوع و جنس پرده را انتخاب کرده و سپس با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر، از قیمت تمام شده پرده مطلع شوید. فضای داخلی خانه و اتاق‌ها به کمک پرده‌ها زیباتر به نظر می‌رسد. به گونه‌ای که اولین چیزی که در خانه نظر افراد را به خود جلب می‌کند، پرده‌‌ها می‌باشد.

بررسی انواع پرده های زبرا و تفاوت های آنها پنجره شهر

در هر دو مدل دستی و کنترلی با ریموت پرده های شید زبرا در هنگام جمع شدن مانند پرده شید رول پارچه پرده جمع می شود و در قسمت قاب بالای پرده قرار می گیرد. آشپزخانه از پرکاربردترین مکان ها برای بکارگیری این مدل پرده می باشد. طرح های دارای نقش و نگار ، طبیعت و طرح گل از بهترین انتخاب های ممکن می باشد. تنها عامل تفاوت در اختلاف قیمت میزان سفارش برحسب متر و همینطور جنس دوخت و پارچه پرده می باشد. جدیدترین مدل پرده زبرا برای اتاق خواب و پذیرایی از تنوع بی نظیری برخوردار است.