بند گردنی Boat Rockerz 255 Touch با کنترل های لمسی کامل، پخش 30 ساعته در هند راه اندازی شد: قیمت، ویژگی ها

Boat Rockerz 255 Touch که به تازگی راه اندازی شده است، یک بند گردنی بلوتوث بی سیم است که با کنترل های لمسی هوشمند ارائه می شود که به کاربران امکان می دهد مسیر را تغییر دهند، صدا را تنظیم کنند، حالت ها را تغییر دهند، به تماس ها پاسخ دهند و دستیار صوتی را فعال کنند. گفته می شود بند گردن دارای صدای فضایی است که توسط Dirac Virtuo طراحی شده است. به الگوریتم ENx این شرکت مجهز شده است که گفته می شود نویزهای محیطی را در هنگام تماس های بلوتوث حذف می کند. بند گردن از اتصال بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، Boat Rockerz 255 Touch همچنین دارای یک «حالت جانور» اختصاصی برای بازی است که تأخیر کم 40 میلی‌ثانیه را ارائه می‌کند. سایر ویژگی‌ها شامل روشن/خاموش کردن برق مغناطیسی و مقاومت در برابر آب و تعریق با استاندارد IPX5 است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

هدفون بی سیم Boat Rockerz 255 Touch با قیمتی کمتر از روپیه در هند رونمایی شد. 1500. بند گردن در سه رنگ مشکی تیره، آبی تیره و سبز آبی موجود است. دارای کنترل‌های لمسی کامل، پشتیبانی از صدای فضایی با پشتیبانی از Dirac Virtuo، و ادعا می‌کند که تا 30 ساعت زمان پخش را ارائه می‌دهد. این گوشی با پشتیبانی از تماس بلوتوث همراه با الگوریتم ENx این شرکت ارائه می‌شود که گفته می‌شود نویز پس‌زمینه را در حین تماس حذف می‌کند. بند گردن همچنین دارای درایورهای گرافن پویا 10 میلی متری است.

قیمت بند گردنی Boat Rockerz 255 Touch در هند، در دسترس بودن

بند گردن Boat Rockerz 255 Touch در هند با قیمت مقدماتی Rs موجود است. 1,499. با این حال، این شرکت هنوز قیمت خرده فروشی را اعلام نکرده است. این گردنبند در سه رنگ مشکی تیره، آبی تیره و سبز آبی موجود است.

علاوه بر این، بند گردنی Boat Rockerz 255 Touch دارای درایورهای گرافن پویا 10 میلی متری است. ادعا می شود که با یک بار شارژ 30 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد. این دستگاه از شارژ USB-C پشتیبانی می کند و گفته می شود که 10 ساعت زمان پخش را تنها با 10 دقیقه شارژ سریع ارائه می دهد. این هدفون دارای باتری 200 میلی آمپر ساعتی است.

می توان آن را از طریق وب سایت رسمی Boat، پلتفرم های تجارت الکترونیکی مانند آمازون، Flipkart، Myntra و سایر فروشگاه های خرده فروشی شریک خریداری کرد.

مشخصات، ویژگی های بند گردن Boat Rockerz 255 Touch