به‌روزرسانی iOS 16.3، iPadOS 16.3 با رمزگذاری iCloud سرتاسر، پشتیبانی از کلیدهای امنیتی: جزئیات

در همین حال، مکانیسم تماس اضطراری SOS نیز در iOS 16.3 به‌روزرسانی شده است و کاربر اکنون باید دکمه‌های روشن/خاموش و تغییر صدا را رها کند تا یک تماس SOS اضطراری ایجاد شود. این به‌روزرسانی همچنین مشکلی را در برنامه FreeForm برطرف می‌کند که در آن خطوط طراحی ایجاد شده با Apple Pencil یا دست در تخته‌های مشترک ظاهر نمی‌شوند.

طبق تغییرات اپل که به‌روزرسانی پایدار iOS 16.3 را اعلام می‌کند، کاربران آیفون 8 و مدل‌های جدیدتر اکنون می‌توانند حفاظت از داده‌های پیشرفته را در حساب‌های iCloud خود فعال کنند که از داده‌ها در برابر برنامه‌هایی مانند پیام‌ها، عکس‌ها و سافاری محافظت می‌کند. در همین حال، آخرین به‌روزرسانی‌های iOS 16.3 و iPadOS 16.3 نیز پشتیبانی از استفاده از کلیدهای امنیتی فیزیکی را برای احراز هویت دو مرحله‌ای در حین ورود به Apple ID برای امنیت بیشتر ارائه می‌کنند.

به گفته این شرکت، این به‌روزرسانی همچنین باگ‌هایی را که باعث خاموشی صفحه قفل، خطوط افقی در بیدار شدن آیفون 14 پرو مکس شده، ویجت صفحه قفل صفحه اصلی که وضعیت برنامه Home را به درستی نمایش نمی‌دهد و سیری به درخواست‌های موسیقی پاسخ نمی‌دهد، برطرف می‌کند.

به‌روزرسانی‌های iOS 16.3 و iPadOS 16.3 برای مدل‌های واجد شرایط آیفون و آی‌پد آغاز شده‌اند. به‌روزرسانی‌های پایدار iOS 16.3، iPadOS 16.3 4 ماه پس از انتشار اولین به‌روزرسانی iOS 16 توسط غول فناوری مستقر در کوپرتینو، کالیفرنیا ارائه می‌شوند. اسمارت‌فون‌های اخیر اپل اکنون از Advanced Data Protection پشتیبانی می‌کنند که پشتیبانی از رمزگذاری انتها به انتها در iCloud را اضافه می‌کند. این به‌روزرسانی همچنین از کلیدهای امنیتی پشتیبانی می‌کند، به این معنی که دستگاه‌های اپل اکنون از کلیدهای امنیتی فیزیکی برای احراز هویت دو مرحله‌ای پشتیبانی می‌کنند. این به‌روزرسانی همچنین رفع اشکال‌های دیگر، بهبود عملکرد، و پشتیبانی از Apple HomePod (نسل دوم) را در مدل‌های پشتیبانی‌شده آیفون ارائه می‌کند.

اپل همچنین والپیپر یونیتی جدیدی را معرفی کرده است که این شرکت قبلاً به عنوان بخشی از جشن ماه تاریخ سیاه در ایالات متحده در ماه فوریه، به عنوان بخشی از به‌روزرسانی iOS 16.3 اعلام کرده بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

به عنوان بخشی از آخرین iOS 16.3، اپل همچنین پشتیبانی از هوم پاد جدید (نسل دوم) را معرفی کرده است که امکان جفت شدن آسان و انتقال موسیقی بین دستگاه های آیفون و هوم پاد اپل (نسل دوم) را فراهم می کند.