بیت کوین و اتریوم متحمل ضررهای اندک، کاهش ثبت اکثریت آلتکوین ها

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر نوع توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

حتی دوج کوین و شیبا اینو با زیان های جزئی اما قابل توجهی از پله های قیمتی پایین آمدند.

ردیاب قیمت کریپتو توسط گجت 360 نشان داد که اتر پس از حرکت BTC 1.64 درصد کاهش یافت.


با ورود آگوست به آخرین مرحله خود، تنها چند ارز دیجیتال مانند تتر، USD Coin، Status، Dogefi و Bitcoin Hedge موفق به کسب سودهای کوچک شدند.

چاتورودی در توضیح دلایل این رکود بازار گفت: «تحریم‌ها علیه تورنادو کش به طور کلی بر احساسات پیرامون دی‌فای تأثیر منفی گذاشته است و توکن‌های مرتبط هفته گذشته تحت فشار فروش شدید قرار گرفته‌اند».

بایننس کوین، ریپل، کاردانو، سولانا و پولکادوت در نمودار قیمت کریپتو متحمل ضرر شدند.

چاتورودی خاطرنشان کرد: «DOGE و SHIB خطوط کلی مشخصی هستند که نشان می‌دهند سرمایه «خطرناک/سفته‌بازی» راه خود را به سمت دارایی‌های رمزنگاری باز می‌یابد، اگرچه راه‌اندازی DogeChain را می‌توان به دلیل بسیاری از تبلیغات در DOGE نسبت داد.

طبق آمار CoinMarketCap، ارزش بازار جهانی کریپتو در حال حاضر به 1.09 تریلیون دلار (تقریبا 8653720 کرور) می رسد که 2.98 درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

با وجود بهبود کلی، بازار کریپتو همچنان تحت تأثیر نوسانات بازار قرار دارد. بیت کوین در روز جمعه، 19 آگوست، 1.15 درصد کاهش یافت و بر اساس صرافی هندی CoinSwitch Kuber به 24979 دلار (تقریباً 20 لک) معامله شد. بالاترین رتبه ارز رمزنگاری شده در صرافی های بین المللی نیز نتوانست سود داشته باشد. بر اساس داده های بایننس و کوین بیس، بیت کوین تا 2.53 درصد زیان دید تا با قیمت 22823 دلار (تقریباً 18 میلیون روپیه) معامله شود. سرمایه گذاران می توانند نفس راحتی بکشند زیرا به وضوح، علیرغم این ضررها، BTC در هر دو سطح ملی و بین المللی یک نقطه قیمت سالم را حفظ کرده است.

قیمت دارایی‌های کریپتو در هفته گذشته به دلیل افزایش قیمت‌ها پس از اینکه داده‌های تورم ایالات متحده نشانه‌هایی از کاهش قیمت را نشان داد، افزایش یافت، اما بسیاری از سودها در طول هفته کاهش یافت. تسلط بر ارزش بازار ETH اکنون بیش از 19 درصد آن به قیمت تسلط بر ارزش بازار BTC است که به 38 درصد کاهش یافته است. پارث چاتورودی، رهبر اکوسیستم رمزنگاری در CoinSwitch Kuber به Gadgets 360 گفت: ETH سهم بازار DeFi TVL را نیز در مقابل سایر لایه‌های 1 به دست آورده است.