بیت کوین و اتر نتوانستند سود خود را در بحبوحه افزایش نرخ بهره دیگر حفظ کنند، آلت کوین ها نیز آسیب می بینند

بازار ارزهای دیجیتال در روز سه‌شنبه، 2 مه، شاهد زیان‌های قابل توجهی در پس‌زمینه‌ای بود که مقامات مالی ایالات متحده در حال بررسی افزایش نرخ بهره دیگر در آنجا برای مبارزه با تورم بودند. بیت کوین روز سه شنبه پس از افت 2.17 درصدی، قیمتی معادل 27648 دلار (تقریباً 22.8 میلیون روپیه) ثبت کرد. این دومین بار در دو هفته گذشته است که بیت کوین تا مرز 27000 دلار (تقریباً 22 میلیون روپیه) کاهش می یابد. این نیز به نظر می رسد ارزش پشتیبانی آن در حال حاضر است. در 24 ساعت گذشته، گران‌ترین ارز دیجیتال به دلیل نوسانات بازار، 912 دلار (تقریباً 74570 روپیه) از قیمت خود از دست داد.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع با پایین آمدن هر دو بیت‌کوین و اتر از نردبان قیمت، اکثر ارزهای دیجیتال زیان‌هایی را در ردیاب قیمت رمزنگاری گجت 360 منعکس کردند.

بیت کوین (BTC) در بحبوحه خبر تصاحب First Republic Bank توسط قانونگذاران فدرال سقوط کرد. با این حال، زمانی که جی‌پی مورگان در حراج خرید دارایی‌های First Republic برنده شد، به 28500 دلار (تقریباً 23.3 میلیون روپیه) بازگشت. راجاگوپال منون، معاون وزیر ایکس به گجت 360 گفت: تحلیلگران پیشنهاد می کنند که بخش بانکی اکنون برای مقابله با بحران ها آماده است و نگرانی های وال استریت در مورد ریسک های بانکی را کاهش می دهد.


Vivo X90 Pro بالاخره در هند معرفی شد، اما آیا گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت برای سال 2023 نسبت به نسل قبلی خود به ارتقای کافی مجهز شده است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

بازارهای رمزارز در 24 ساعت گذشته تحت فشار فروش قرار گرفتند. شاخص ترس و طمع کریپتو در 55 ایستاده است که از 63 واحد دیروز کاهش یافته است که نشان دهنده احساسات متزلزل اما همچنان صعودی سرمایه گذاران است. این هفته، سرمایه‌گذاران از نزدیک تحولات فدرال رزرو در مورد نرخ بهره را دنبال خواهند کرد.»

خودی‌های صنعت به سرمایه‌گذاران کریپتو هشدار داده‌اند که برای چند روز از نظر سرمایه‌گذاری سنگین، ملایم باشند.

ادول پاتل، “بازار به دقت تحولات نرخ بهره فدرال رزرو را که برای چهارشنبه 3 می برنامه ریزی شده است، و همچنین داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی برای آوریل که قرار است در روز جمعه، 5 می منتشر شود، زیر نظر دارد.” مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه گذاری ارز دیجیتال Mudrex به گجت 360 گفت.

ارزش کلی بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 1.50 درصد کاهش یافت. طبق CoinMarketCap، ارزش این بخش تا روز سه شنبه به 1.16 تریلیون دلار (تقریباً 95,11,075 کرور) رسیده است.

اتر در روز سه شنبه 1.20 درصد کاهش یافت و به 1826 دلار (تقریباً 1.50 میلیون روپیه) معامله شد. اتر، که مدتی است در اطراف قیمت 1800 دلار (تقریباً 1.47 میلیون روپیه) در نوسان بوده است، هیچ افت عمده ای را مشاهده نکرد. دومین ارز دیجیتال گران قیمت پس از بیت کوین، ETH، 21 دلار (تقریبا 1717 روپیه) در روز گذشته از دست داد.

در همین حال، امروز توسط ارزهای دیجیتال نسبتا ناشناخته سود حاصل شد. اینها عبارتند از BurgerCities، Gas و Status.

اینها شامل استیبل کوین‌های تتر، دلار کوین، ریپل و بایننس دلار است.

پس از عمیق‌تر شدن بحران بانکی در ایالات متحده در هفته‌های اخیر، خودی‌های صنعت نیز شروع به جدی گرفتن کریپتو کرده‌اند.

سایر ارزهای رمزنگاری شده از جمله بایننس کوین، کاردانو، دوج کوین، سولانا، پولکادوت، شیبا اینو و لایت کوین نیز ضرر کردند.