گفته می شود که پدرو پاسکال در دنباله گلادیاتور به کارگردانی ریدلی اسکات بازی کرده است


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

دنباله گلادیاتور به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از هیجان‌انگیزترین تولیدات کنونی است، با زمزمه‌ها و برنامه‌هایی که از زمان موفقیت فیلم اصلی سال 2000 که برنده جایزه بهترین فیلم در اسکار شد، در جریان است. پاسکال به یک برگه فراخوانی می‌پیوندد که شامل پل مسکال (افترسان)، بری کیوگان (بانشی‌های اینشرین)، جوزف کوین (چیزهای عجیب 4)، دنزل واشنگتن (برابر کننده) و ستاره بازگشته، کانی نیلسن، که قبلاً در نقش لوسیلا بازی کرده بود، می‌شود. گزارش ها حاکی از آن است که محوریت فیلم لوسیوس – با بازی مسکال – پسر لوسیلا و برادرزاده کومودوس شرور خواکین فینیکس، آنتاگونیست فیلم اول خواهد بود.

بنا بر گزارش‌ها، پدرو پاسکال به گروه بازیگران گلادیاتور 2 پیوسته است. طبق آخرین مهلت، ستاره The Last of Us در نقشی نامشخص به دنباله ریدلی اسکات می‌پیوندد و به مجموعه بازیگران در حال رشد خود اضافه می‌کند. این بازیگر سال را با یک نقش خوب آغاز کرد – اجرای عالی در اقتباس HBO از بازی ویدیویی محبوب پلی‌استیشن The Last of Us، که تقریباً نام خود را برای صحبت‌های فصل جوایز حفظ کرد. دنباله گلادیاتور اولین باری است که او با اسکات نامزد جایزه اسکار همکاری می کند.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی برای دنباله گلادیاتور اثر ریدلی اسکات منتشر نشده است.

گزارش ها حاکی از آن است که پاسکال در طول وقفه ای که تا شروع فیلمبرداری فصل دوم The Last of Us دارد، فیلم گلادیاتور 2 را فیلمبرداری خواهد کرد. طبق گفته بلا رمزی، همبازی سریال HBO، خدمه فیلمبرداری را در «پایان سال جاری، ابتدای سال آینده» آغاز خواهند کرد، که از وقایع دنباله قطبی و ترسناک بازی The Last of Us Part II اقتباس خواهد شد. نیل دراکمن و کریگ مازین، خالقان این فیلم نیز تایید کردند که پخش داستان بیش از یک فصل طول خواهد کشید، اما تعداد واقعی آن مشخص نیست. پاسکال در ادامه در کنار ایتن هاوک (پیش از طلوع خورشید) در فیلم کوتاه پدرو آلمودوار، راه عجیب زندگی، که اواخر این ماه در جشنواره فیلم کن به نمایش در خواهد آمد، دیده می شود.

دیوید اسکارپا، که آخرین بار در سال 2017 با اسکات در تمام پول های جهان همکاری کرد، در حال نگارش فیلمنامه دنباله فیلم گلادیاتور است. او همچنین کاتب فیلم آینده اسکات ناپلئون است که در آن خواکین فینیکس (او) در نقش امپراتور فرانسوی و ونسا کربی (تکه‌های یک زن) در نقش ملکه جوزفین بازی می‌کند. طبق گزارش‌ها، یونیورسال پیکچرز در ساخت دنباله گلادیاتور مشارکت خواهد داشت، که قبلاً همین کار را برای فیلم سال 2000 انجام داده بود. گلادیاتور اصلی 460 میلیون دلار (حدود 3761 کرور) در باکس آفیس جهانی فروخت و 11 نامزدی اسکار را به دست آورد. این فیلم علاوه بر بهترین فیلم، برای راسل کرو که برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد، یک شکست بزرگ بود.