تریلر The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Final شامل بازگشت پادشاه گانوندورف، یک Hyrule گسترده و موارد دیگر است.

سپس یک عکس سریع از آنچه احتمالاً یکی از آنتاگونیست‌های اصلی است می‌گیریم، و به دنبال آن تعامل کوتاهی بین پرنسس زلدا و صدای یک شخصیت مرموز مرموز، که به نظر می‌رسد منشأ Zonai است، می‌بینیم. «زلدا، ما به شوالیه تو و آن شمشیر افسانه‌ای که او حمل می‌کند تکیه می‌کنیم. آخرین خط دفاعی ما لینک خواهد بود.» او می‌گوید نزدیک‌تر می‌شود و بازویش را روی شانه‌های زلدا می‌گذارد. هنوز خیلی زود است که حدس بزنیم که چه کسی خواهد بود، اما نکته کلیدی این است که Zelda ظاهری جدید دارد. موهای او کوتاه‌تر است و لباس‌های باستانی به تن دارد که احتمالاً به این معناست که این بخش در گذشته است.

تریلر The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom با نمای کلی از جزایر آسمانی شناور باز می شود، جایی که می بینیم یک سازه درختان را هک می کند، در حالی که دیگری با اوباش تصادفی مبارزه می کند. شبیه به Elden Ring، به نظر می رسد که دشمنان در این بازی بسته به اینکه به چه جناحی تعلق دارند، می توانند به یکدیگر حمله کنند و به شما اجازه دهند در میانه راه بپیوندید یا منتظر بمانید تا غنایم نبرد را بدست آورید. تریلر به زودی یک چرخش تاریک را نشان می دهد که تهدید فزاینده Malice را برجسته می کند، زیرا ما با تصویری نزدیک از بازوی لینک روبرو هستیم که به نظر می رسد خراب شده است. آیا این می تواند به قدرت های جدید او در The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom مرتبط باشد؟ یک گیم پلی 10 دقیقه ای که در ماه گذشته منتشر شد، تمام مهارت های جدید Link را به نمایش گذاشت – از توانایی چرخش زمان بر روی یک جسم بی جان، توانایی ترکیب کردن اشیاء تصادفی برای ایجاد سلاح های قوی تر و غیره.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به تازگی یک تریلر جدید سه دقیقه ای منتشر کرده است، پیش از انتشار آن در 12 می، به طور انحصاری بر روی نینتندو سوییچ. بسیاری از آن در قسمت‌های داستانی اسرارآمیز پوشانده شده است، همانطور که ما قهرمان داستان لینک را در مناظر آرام بخش Hyrule و شهرهای پرجمعیت و اردوگاه‌های آن دنبال می‌کنیم. دسته ای از دشمنان جدید، شخصیت های بازگشته و طراحی جدیدی برای پرنسس زلدا وجود دارد. این تریلر جدید پس از آن منتشر شد که تهیه کننده Eiji Aonuma ماه گذشته تایید کرد که دنباله پس از تحمل تاخیرهای متعدد سرانجام طلایی شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع تریلر The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یک نگاه سینمایی به مبارزه ارائه می دهد – سلاح های شکستنی، همانطور که قبلا در The Legend of Zelda: Breath of the Wild دیده شده بود، یک بار دیگر بازگردند و از شما می خواهند که دائماً با قابلیت جدید فیوز درگیر شوید. . به لطف قابلیت جدید Ultrahand لینک، می‌توان وسایل و وسایل نقلیه را برای پیمودن جهان ساخت، از قایق‌ها، گلایدرها، گاری‌ها یا حتی موشک‌های کوچکی که می‌توانید برای رسیدن به جزایر آسمان روی آن نگه دارید. همچنین به نظر می‌رسد که می‌توانید با شخصیت‌های دیگر گروه شوید و وارد نبرد شوید، و حتی پیامدهایی از نبردهای تگ تیم وجود دارد. ممکن است فقط صحنه های برش باشد – در این مرحله، برای گفتن خیلی زود است. شاه گانوندورف، شرور گراز مانند نیز بازگشته است و سربازان مختلف پای خود را با قدرت تاریکی که در تریلرهای قبلی اذیت شده بود، آغشته کرده است. او همچنین در مقایسه با حضورهای قبلی که در آن به شدت کم آب به نظر می‌رسید، خوش‌مزه است.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ 12 می به طور انحصاری بر روی نینتندو سوییچ منتشر می شود.