تصاویر تبلیغاتی Poco F5 قبل از عرضه در 9 می لو رفت. مشخصات کلیدی اشاره شده است


OnePlus به تازگی اولین تبلت خود را در هند به نام OnePlus Pad عرضه کرده است که تنها در رنگ سبز Halo به فروش می رسد. OnePlus با این تبلت وارد قلمرو جدیدی شده است که تحت سلطه iPad اپل است. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع این افشاگر اضافه کرد که Poco F5 Pro آینده دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح 3200 در 1440 پیکسل و نرخ به روز رسانی 120 هرتز خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 8+ Gen 1 5G به همراه 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی استفاده کند. این گوشی احتمالاً اندروید 13 را به صورت خارج از جعبه اجرا خواهد کرد.

انتظار می‌رود دوربین پشتی سه‌گانه Poco F5 Pro شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی باشد. آنها روی یک ماژول دوربین مستطیلی در سمت چپ بالای پنل پشتی دیده می شوند. بر اساس اطلاعات فاش شده، دوربین جلو احتمالا به سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

Poco F5 Pro قرار است در 9 می در کنار گوشی هوشمند Poco F5 به صورت جهانی عرضه شود. نسخه پایه نیز در همان تاریخ در هند عرضه خواهد شد. پیش از این حدس زده می شد که Poco F5 Pro یک نسخه تغییر نام تجاری از Redmi K60 است که در دسامبر سال گذشته در چین عرضه شد. تصاویر تبلیغاتی تلفن هوشمند Poco F5 Pro در حال حاضر قبل از عرضه به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. آنها به گزینه های رنگی گوشی اشاره می کنند. در همین حال، فروشنده مشخصات کلیدی را که ممکن است گوشی هوشمند آینده پوکو داشته باشد را نیز پیشنهاد کرده است.

انتظار می‌رود که Poco F5 Pro از یک باتری 5160 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 67 واتی پشتیبانی کند. این گوشی همچنین احتمالاً از دو سیم کارت، NFC، 5G و شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و دارای سیستم بلندگوی دوگانه استریو است.

Tipster SnoopyTech (@_snoopytech_) به اشتراک گذاشته شده است در توییتر تصاویر تبلیغاتی Poco F5 Pro 5G به بیرون درز کرد. در تصاویر به اشتراک گذاشته شده، گوشی هوشمند در رنگ سیاه و سفید دیده می شود. این گوشی در تاریخ 9 می به صورت جهانی عرضه خواهد شد اما تاریخ عرضه آن در هند هنوز اعلام نشده است. در همین حال، این شرکت تأیید کرده است که پوکو F5، جانشین پوکو F4، در تاریخ 5 می در هند در رنگ‌های سیاه کربنی و سفید برفی عرضه خواهد شد.