میشو 15 درصد از نیروی کار خود را برای کاهش هزینه ها و دستیابی به سودآوری اخراج می کند.

گزارش اخیر جفریز گفته است که میشو در حال حاضر دارای حاشیه سود مثبت (مخارج قبل از بازاریابی و غیرمستقیم) است و شرکت در حال نزدیک شدن به صفر سوزی نقدی است و در مسیر دستیابی به نقطه سر به سر EBITDA در سال جاری است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

آتری در یک ایمیل داخلی گفت: «ما در حال کاهش 15 درصدی نیروی کار میشو هستیم که بر 251 کارمند تأثیر می گذارد.

هنگامی که با او تماس گرفته شد، سخنگوی شرکت گفت: “ما تصمیم سختی برای جدایی با 251 Meeshoites که 15 درصد از پایگاه کارمندان را تشکیل می دهند، گرفته ایم، زیرا ما به دنبال کار با ساختار سازمانی کمتر برای دستیابی به سودآوری پایدار هستیم.” این سخنگوی شرکت گفت که شرکت متعهد است اطمینان حاصل کند که همه افراد آسیب دیده از حمایت کامل خود برخوردار هستند و بسته جدایی ارائه می شود که شامل یک بار پرداخت 2.5 تا 9 ماه (بسته به مدت زمان و تعیین تعیین شده)، ادامه مزایای بیمه، شغل است. پشتیبانی قرار دادن و تسریع تخصیص ESOPs.

ویدیت آتری، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت میشو، در ایمیلی به کارمندان، از این تصمیم مطلع شد و اعلام کرد که همه کارمندان آسیب دیده یک ماه حقوق اضافی پس از مدت زمان اعلام شده و همچنین ESOPها صرف نظر از مدتی که در شرکت بوده‌اند، دریافت خواهند کرد.

حتی زمانی که برنامه‌های خود را دنبال می‌کردیم، آب و هوای کلان به‌طور غیرقابل انکاری و به‌طور قابل‌توجهی تغییر کرد. در نتیجه، ما مجبور شدیم جدول زمانی خود را برای سودآوری به عنوان بخشی از پروژه Redbull تسریع کنیم، در حالی که اهداف رشد GMV خود را تا 30 درصد سالانه تنظیم کردیم.

یکی از مقامات ارشد شرکت روز جمعه گفت که شرکت تجارت الکترونیک میشو 251 کارمند خود را که 15 درصد از نیروی کار خود را تشکیل می دهند، برای کاهش هزینه ها و به عنوان بخشی از تلاش های خود برای دستیابی به سودآوری اخراج کرده است.

آتری گفت: «در حالی که ذخایر نقدی ما ما را در این شرایط سخت نگه می‌دارد، ما باید در زمینه هزینه بسیار محتاط باشیم.»

سخنگو گفت: “ما به خاطر مشارکت آنها در ساخت میشو قدردان هستیم.”

او گفت که این شرکت از سال 2020 تا 2022 10 برابر شد که به کمک بادهای کووید و سرمایه گذاری های تهاجمی صورت گرفت.


OnePlus به تازگی اولین تبلت خود را در هند به نام OnePlus Pad عرضه کرده است که تنها در رنگ سبز Halo به فروش می رسد. OnePlus با این تبلت وارد قلمرو جدیدی شده است که تحت سلطه iPad اپل است. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.