تصاویر زنده Tecno Phantom V Fold به بیرون درز کرد که قرار است در 28 فوریه راه اندازی شود: گزارش


Tecno اخیراً از رندرهای گوشی هوشمند تاشو مفهومی Phantom Vision V خود رونمایی کرده است که دارای صفحه نمایش کشویی است. طبق گزارش ها، این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو دیگر – Tecno Phantom V Fold – است که ممکن است به زودی عرضه شود. تصاویر زنده فرضی این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است. یک منبع آگاه معتبر همچنین تاریخ عرضه جهانی Tecno Phantom V Fold را اعلام کرده است. نکته قابل توجه این است که اطلاعات دهنده معتقد است که این تلفن هوشمند Tecno می تواند در هند نیز عرضه شود. Tecno هنوز به طور رسمی جزئیات مربوط به این گوشی تاشو را بررسی نکرده است.

تصاویر زنده ادعایی Tecno Phantom V Fold در گزارش اخیر MySmartPrice گنجانده شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که Tipster Paras Guglani به نشریه اطلاع داده است که این تلفن هوشمند تاشو می‌تواند در 28 فوریه در سطح جهانی عرضه شود.

ظاهراً صفحه نمایش پوششی Tecno Phantom V Fold دارای یک شیار سوراخ در مرکز برای ذخیره دوربین سلفی است. با این حال، اندازه واقعی نمایشگر هنوز ناشناخته است. یکی از تصاویر زنده فاش شده، گوشی را با لولای بژ به تصویر می‌کشد. هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات این گوشی هوشمند تاشو منتشر نشده است.

تصاویر زنده فاش شده Tecno Phantom V Fold را با تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی به نمایش می‌گذارند. خود گوشی با یک قاب محافظ پوشانده شده است، بنابراین طراحی کامل آن هنوز در دست نیست. با این حال، بریدگی دوربین با تصاویر مفهومی Phantom Vision V یکسان به نظر می رسد.

Tecno Phantom Vision V طراحی مشابه Phantom V Fold دارد. بر اساس گزارش‌ها، نمایشگر کوچکی به نام قاب پشتی سمت معکوس نیز دارد که می‌توان از آن برای بررسی آسان اعلان‌ها، یادآوری‌ها و ساعت نمایشگر همیشه روشن استفاده کرد. ظاهراً این تلفن هوشمند را می توان به یک تبلت با اندازه متوسط ​​توسعه داد. ظاهراً صفحه نمایش داخلی آن می تواند تا 10.1 اینچ گسترش یابد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

قیمت OnePlus 11 5G در هند دوباره قیمت گذاری شد، ممکن است از 14 فوریه به فروش برسد


بودجه 2023: تمدید امتیاز وظیفه لنز دوربین به سایر بخش‌های الکترونیکی ELCINA می‌گوید

ویدیوی برگزیده روز

بازی های هیجان انگیز موبایل در سال 2023





منبع