توییتر دستور داده اطلاعاتی در مورد اکانت های اسپم و ربات به ایلان ماسک بدهد


طبق گزارش‌ها، توییتر به عنوان بخشی از مبارزه حقوقی این شرکت رسانه‌های اجتماعی برای تکمیل خرید ۴۴ میلیارد دلاری (تقریبا ۳۵۱۲۰۰ کرور روپیه) این پلتفرم، به ایلان ماسک دستور داده شده است که اطلاعات بیشتری در مورد حساب‌های اسپم و ربات بدهد. از توییتر خواسته شده است که اطلاعات حدود 9000 حساب کاربری را که در سال گذشته مورد بررسی قرار داده بود، تحویل دهد. ماسک گفته بود که اطلاعات گمراه‌کننده‌ای که شرکت فناوری آمریکایی در مورد تعداد اکانت‌های اسپم و ربات منتشر کرده است، دلیل موجهی برای خروج از قرارداد با توییتر به او داده است.

به گفته بلومبرگ، سایت میکروبلاگینگ توییتر به دستور قاضی دادگاه سلطنتی دلاور، کاتلین سنت جی. مک کورمیک، صادر شد تا اطلاعات بیشتری در مورد اکانت های اسپم و ربات به ماسک بدهد. این شرکت در حال حاضر در تلاش است تا ماسک خرید 44 میلیارد دلاری (تقریباً 3,51,200 کرور) این پلتفرم را تکمیل کند.

از توییتر خواسته شده است تا اطلاعات حدود 9000 حساب کاربری را که در سال گذشته مورد بررسی قرار داده بود، ارائه دهد، به این امید که شناسایی کند که توسط انسان ها مدیریت می شود و کدام حساب های اسپم هستند.

توییتر قبلاً به دلیل حفظ حریم خصوصی به دنبال پنهان کردن این اطلاعات از ماسک بود.

همانطور که قبلاً ذکر شد، ماسک گفته است که اطلاعات گمراه‌کننده‌ای که توییتر درباره تعداد حساب‌های اسپم و ربات منتشر کرده است، دلیل موجهی برای خروج از پیشنهاد 54.20 دلاری (تقریباً 4300 روپیه) به ازای هر اشتراک برای پلتفرم رسانه‌های اجتماعی به او داده است.


برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

احساسات بازار کریپتو همچنان محتاطانه باقی می‌ماند زیرا بیت کوین دوباره به زیر 21500 دلار می‌رسد

CoinDCX برنامه موبایل DeFi ‘Okto’ را با هدف گسترش گسترده Web3 در هند راه اندازی کرد.





منبع