خرید و قیمت فرش 700 شانه کاشان،طرح های پرفروش+ ارسال رایگان

افزایش ضخامت فرش باعث می شود که فرش هفتصد شانه نرم تر باشند. اولین بار طرح لچک و ترنج روی کتاب های نفیس و قرآن حک شده است که زیبایی این طرح و نگاره نظر طراحان فرش را به خود جلب کرده و بدین صورت این طرح های زیبا را روی قالی های دستباف پیاده کردند. این طرح، الهام گرفته از خشت های بناهای قدیمی است که تصویر این بناها در ذهن بیننده تجسم می‌شود. در فرش های 700 شانه مدرن نیز به وفور طرح خشتی نیز دیده می‌شود.

انواع مختلف فرشهای 700شانه در طرح‌ها و رنگبندی های متنوع، کیفیت استاندارد و ابعاد رایج تولید و عرضه می شود. بهتر است ابعاد فرش پذیرایی کوچکتر از فضا انتخاب شود تا پایه های جلوی مبل در مُماس با لبه فرش قرار بگیرد. البته برخی از افراد ترجیح می‌دهند که پایه های جلوی مبل روی بافته قرار بگیرند که این کار هم ناشایست نیست. مزیتی که فرش های ماشینی 700 شانه نسبت به 1200 شانه یا 1500 شانه دارند این است که ضخامت این بافته ها بالاتر است و برای پذیرایی های که به جای مبل از پشتی استفاده می‌شود مناسب است.

فرش کرم

برای فرش 700 شانه کاشان تراکم‌های 2550، 3000 و 2100 معرفی شده است. فرش 12متری 700 شانه کاشان به دلیل وزن مناسب روی زمین سر نمی‌خورد. رنگ و نقشه‌های متنوعی دارد که موجب می‌شود، علاقمندان بیشتری داشته باشد، اما تنوع رنگ و نقشه تفاوتی در قیمت فرش 12 متری کاشان ندارد. بلکه نوع نخ و تراکم و جنس تار و پود بکار رفته در قالی 700 شانه است که قیمت ان را تعیین می‌کند. بعد از انتخاب شانه و تراکم ، مهترین جزء اثرگذار بر کیفیت فرش جنس الیاف به کار رفته در بافت آن است.

  • فرش ماشینی 700 شانه یکی از شاخه های پرفروش است که از میان این محصولات، پرفروش ترین فرش ماشینی 700 شانه به هفتصد شانه واقعی خرید فرش ۷۰۰ شانه تعلق می‌گیرد.
  • اگر در پذیرایی های بزرگ، افراد ترجیح می‌دهند از دو یا چند تخته قالی هفتصد شانه استفاده کنند بهتر است بین قالی ها کمی فاصله ایجاد شود.
  • سؤال مهمی که برای خریداران فرش بسیار مهم است، قیمت فرش‌ است، این که چه فرشی با تراکمی و با قیمت مناسب و همچنین ارزان قیمت است.

هنوز هستند کسانی که به دنبال فرش لاکی و قرمز یک دکوراسیون نوستالژیک ایجاد کنند. از این رو هنوز فرش های 700 شانه و دیگر محصولات با رنگ زمینه لاکی و قرمز تولید می‌شوند. این رنگ که نشان دهنده قدرت و شکوه است اگر با رنگ قهوه ای تیره ست شود، زیبایی بی نظیری در دکوراسیون ایجاد شده است. از این رو بسیاری از افراد فرش 700 شانه لاکی را با مبلمان بدنه قهوه ای ست می‌کنند.

خرید یک فرش درجه یک به قیمت مناسب با ارسال سریع به سراسر کشور . یکی از ویژگی های منحصر به فرد در فرش های700 شانه طرح هایی است که در آن استفاده می شود. طرح فرش از جمله ویژگی هایی است که می تواند سلیقه های افراد را مجذوب خود کند.

سجاده فرش نماز (فرش مسجد) 500 شانه طرح رضوان زمینه لاکی کاشان

مقاومت و استحکام الیاف آکریلیک هیت ست شده بالاست و می توان فرش های ماشینی 700 شانه واقعی را جزو محصولات باکیفیت زیبا دانست. استفاده از مواد اولیه و الیاف بی کیفیت در بافت فرش و در نهایت تولید فرشی با کیفیت پایین، فرش های که از نخ و الیاف ارزان و ضعیف تهیه میشوند طول عمر پایین و استحکام کمی دارند. استفاده از الیافی مانند نخ آکریلیک، پلی استر و پروپیلن در بافت فرش هم بر کیفیت و هم بر زیبایی و قیمت آن موثر است، در حال حاضر بهترین الیاف موجود در صنعت فرش ماشینی نخ آکریلیک است که در مقایسه با فرشهای پلی استر و پروپیلن دارای قیمت بالاتری است.

خرید و قیمت فرش 700 شانه کاشان،طرح های پرفروش+ ارسال رایگان