پیش‌سفارش‌های Google Pixel 7 و Pixel 7 Pro از 6 اکتبر آغاز می‌شود، Pixel Watch نیز معرفی شد

Pixel 7 و همچنین Pixel 7 Pro و Google Pixel Watch توسط این شرکت در جریان سخنرانی اصلی در Google I/O در ماه مه 2022 مورد آزار و اذیت قرار گرفتند. Google آنچه را که مردم قبلاً در مورد آن ایده دارند تأیید کرد. گوشی‌های پیکسل 7 روی اندروید 13 اجرا می‌شوند و از نسل بعدی Tensor، تراشه موبایل سفارشی آن بهره می‌برند که «ویژگی‌های مفیدتر و شخصی‌سازی‌شده برای عکس‌ها، ویدیوها، امنیت و تشخیص گفتار» را به ارمغان می‌آورد.

رویداد معرفی Made by Google در ویلیامزبورگ در شهر نیویورک برگزار خواهد شد. تعداد شرکت‌کنندگان حضوری محدود است و اگر می‌خواهید رویداد را دنبال کنید، در اینجا پیوندی وجود دارد که می‌توانید آن را به صورت زنده تماشا کنید.

نه تنها این، گوگل تقریباً همه چیزهایی را که در 6 اکتبر راه اندازی خواهد کرد، فاش کرد. این مجموعه شامل Google Pixel 7، Google Pixel 7 Pro و Google Pixel Watch خواهد بود. ما همچنین موارد اضافه شده به مجموعه خانه هوشمند Nest را اعلام خواهیم کرد. همه دستگاه‌ها در همان روز در GoogleStore.com قابل خرید خواهند بود یا اگر در شهر نیویورک هستید، از فروشگاه‌های فیزیکی Google ما دیدن کنید تا شخصاً آنها را بررسی کنید.

گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو از 6 اکتبر برای پیش خرید در دسترس خواهند بود، همان روزی که رویداد Made By Google را در ایالات متحده برگزار می کند تا گوشی های هوشمند پرچمدار را معرفی کند. این شرکت همچنین اعلام کرد که این رویداد همچنین شاهد معرفی Google Pixel Watch خواهد بود. گوگل در رویداد I/O امسال، اوج هر دو سخت افزار جدید را به نمایش گذاشت. این گوشی‌های هوشمند از طراحی شبیه پیکسل 6 با ویزور دوربین در پشت برخوردار خواهند بود. گزارش شده است که این گوشی ها به SoC Google Tensor G2 این شرکت مجهز هستند.

Google Pixel Watch اولین ساعت هوشمندی است که توسط این شرکت طراحی و ساخته شده است. گوگل اعلام کرد که “تخصص سلامت و تناسب اندام Fitbit” را در کنار یک تجربه جدید و بازسازی شده WearOS به ارمغان می آورد.




منبع در ویدئویی که در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته شده است، گوگل به «تعدادی از اعضای خوش‌شانس #TeamPixel» هر کدام یک گوشی هوشمند Pixel 7 Pro داد و پاسخ‌های آن‌ها را ثبت کرد. آنها در این ویدیو گوشی را به هم زدند تا هیچ شگفتی از دست رفته از نظر سری پرچمدار در رویداد رونمایی وجود نداشته باشد. در پایان ویدیو، به «پیش‌سفارش‌ها از 6 اکتبر شروع می‌شود» اشاره شده است که مطابق با گزارش قبلی است.